Wat zou z'n vrouw daar van vinden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:01 schreef golfer het volgende:
"Wij hebben allevier hebben pats-boem een ban gekregen van Yvonne, de vriendin van Iteejer..."
![]()
over welk imaginaire vriendinnetje heb je het nu weer en ja voor mijn part kun je aan een anker in de zee worden gegooid en dan het liefst de stille oceaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je dat echt vind wel ja.
Als je het alleen wil posten om stoer te doen bij je imaginaire vriendinnetje zou ik gewoon je mond houden en wachten tot er iemand voorbij komt die wel een mening heeft.![]()
Oohquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:55 schreef yvonne het volgende:
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=155!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:02 schreef maddy76 het volgende:
[..]
Voor wie zich richt naar de Heer, betekent hij bescherming,
voor wie onrecht doen, is hij een bedreiging.
Jaaaaaaa, daar lijkt het opquote:
Ben je laatst soms ook anaal gevisiteerd door hem?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:13 schreef Pinball het volgende:
Of Timmermans kloon. Die was toch ook in de Here?
En voor wie in Hem gelooft, is hij een soort Sinterklaas.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:02 schreef maddy76 het volgende:
Voor wie zich richt naar de Heer, betekent hij bescherming,
voor wie onrecht doen, is hij een bedreiging.
liever in de heer dan een duivelse pisnichtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:13 schreef Pinball het volgende:
Of Timmermans kloon. Die was toch ook in de Here?
De een gelooft in God en de ander in Sinterklaas!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
En voor wie in Hem gelooft, is hij een soort Sinterklaas.
Oh, het is alweer wegquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Allemachtig wat een idioten.
Een vergelijking met Eva Braun. Wat een belediging: alsof die ook maar iéts te vertellen had.
Kijk je uit dat je niet vast komt te zitten? Vooral aan de achterkant schijnt de heer nogal strak te zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:15 schreef maddy76 het volgende:
liever in de heer dan een duivelse pisnicht
En jij bent nog even aan het kijken welke stroming je achterna gaat lopen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:15 schreef Manu82 het volgende:
De een gelooft in God en de ander in Sinterklaas!
Ik heb ook een paar vrienden die liever aan de heren zitten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:15 schreef maddy76 het volgende:
[..]
liever in de heer dan een duivelse pisnicht
1 zusje had ie, Angela.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:18 schreef yvonne het volgende:
FrancisC hè, zou die broers en zussen hebben?
Relnicht!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
En jij bent nog even aan het kijken welke stroming je achterna gaat lopen?
Maar die schuwen de pisnicht ook niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:19 schreef Coos het volgende:
Ik heb ook een paar vrienden die liever aan de heren zitten.![]()
Bron?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:20 schreef Coos het volgende:
Relnicht!!![]()
Daar is een apart tupoc voor geopend.![]()
Zolang jij de sinterklaas stroming maar achterna loopt vind ik alles primaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
En jij bent nog even aan het kijken welke stroming je achterna gaat lopen?
Posthistoryquote:
Helaas.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:21 schreef Manu82 het volgende:
Zolang jij de sinterklaas stroming maar achterna loopt vind ik alles prima
je vergeet de kerstmanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Helaas.
Ik geloof in smurfen. Sinterklaas en God zijn allebei neppe commerciële sellouts.
Ik had het al lang gevonden Lucy, maar ik wilde weten wie van jullie het eerst zou zijn met een linkje.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:26 schreef Coos het volgende:
BB-BBH laatste reltopic deel 1
Maar je had het al gevonden Annie![]()
Je hebt gelijk, daar geloof ik ook in.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |