Dit linkje dus:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
pssst, klik even op het linkje wat ik je gaf.
Ik kan je en telnummer sturen via mail als je dat wilt kun je even contact met haar openemenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:19 schreef 3rdStrike het volgende:
Waarom doe je 'm weg?
Edit: en waar af te bekijken/afhalen?
Dan ben ik benieuwd hoe ze daar aan komt en of het geen professionele handel is?quote:Wat ik wel weet is dat ze best veel van die dingen heeft
Jij bent dus eigenlijk maar een doorverkoper?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:30 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Ik kan je en telnummer sturen via mail als je dat wilt kun je even contact met haar openemen
Ik weet niet waarom ze hem weg doet .........Wat ik wel weet is dat ze best veel van die dingen heeft
Als jij ff navraagt: waarom ze 'm weg doet, of 'ie simlock vrij is, waar ie te bekijken/afhalen is dan zal ik nadenken over een eventueel bod.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:30 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Ik kan je en telnummer sturen via mail als je dat wilt kun je even contact met haar openemen
Ik weet niet waarom ze hem weg doet .........Wat ik wel weet is dat ze best veel van die dingen heeft
nee ik ben geen doorverkopen.......Ik heb het alleen voor haar op internet gezetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:40 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Jij bent dus eigenlijk maar een doorverkoper?
Of begrijp ik dat verkeerd?
Ik probeer het nog een keer, want deze post is niet off-topic.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:03 schreef boebiedoe het volgende:
Mijn bod was serieus..
Nou ja, nogmaals, ik bied 175 euro. Laat me het maar weten.
ze heeft veel van die dingen gehad...Ja zij kocht die uit de krant en verkoop dat dan door...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:44 schreef Cosworth het volgende:
Hoe komt ze dan aan 'best veel van die dingen'?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:42 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
nee ik ben geen doorverkopen.......Ik heb het alleen voor haar op internet gezet
en jij verkoopt het voor haar weer door. met dikke winstquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:51 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
ze heeft veel van die dingen gehad...Ja zij kocht die uit de krant en verkoop dat dan door...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |