Het gaat mij niet alleen om deze thread hoor, juist om alle andere met zo'n nutteloos nietszeggend slotje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:01 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wat is er mis met een discussie![]()
Gewoon weer opengooien![]()
Nee daaromquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het gaat mij niet alleen om deze thread hoor, juist om alle andere met zo'n nutteloos nietszeggend slotje.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik zie geen discussie in dait topic.
Dan zou je toch denken dat een FA heel hard (achter de schermen( gaat roepen dat je persoonlijke rancune niet mag laten meespelen in een topic?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:14 schreef milagro het volgende:
sommige modjes hebben wat moeite hun persoonlijke voorkeuren niet te laten meewegen.
Doofstom en blind is best onhandig op een forum met lettertjes.quote:
Kun je lezen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ben je
WAT ZEG JE?!?!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Doofstom en blind is best onhandig op een forum met lettertjes.
Had ik al gedaan, en ik ben niet je lieve schat.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kun je lezen?
Reageer dan inhoudelijk op de OP lieve schat.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:37 schreef Loedertje het volgende:
...
Hoe denken de users over dit soort beslissingen?
...
Kortom: ik vind het een terecht slotje, met een terechte argumentatie en ik vind jou een zuurpruim.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik zie geen discussie in dat topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |