abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35800588

Ik heb mijn Kiss DP558 sinds september Bon nog aanwezig. Een super apparaat voor streamen van Divx/mp3's etc van je PC. Ook opnemen op de HD is een must!! Makkelijk te doen via de EPG. Zelfs in te stellen met je mobiel!

Ik doe hem weg, omdat ik nu satteliet heb en nu moet opnemen met een satteliet ontvanger. Ik heb dan ook een DGstation Relook 400S gekocht.

Hierbij een beschrijving van de functies:
quote:
Opnemen van Televisie
Het is nu niet meer nodig om de opnames direct op VHS of DVD op te nemen, u kunt nu gewoon alles opnemen op de Harde Schijf, en later eventueel via uw PC bewerken of direct branden op de door u gewenste Media, zoals DVD of CD. Het mooie is dat de recorder opneemt in VOB formaat, en dus gelijk met bijvoorbeeld Nero, als DVD te branden is. De opname capaciteit is verschillend naargelang u de kwaliteit instelt. Dit kan variëren van 20 uur in de hoogste kwaliteit tot 120 in de laagste. Voor gewone TV opnames kunt u voor gemiddelde kwaliteit kiezen waarmee meer dan 40 uur opgenomen kan worden.

Time Shifting, u zult niet meer zonder willen!
Als u naar bijvoorbeeld een film, programma of voetbal wedstrijd zit te kijken, ook via aangesloten producten zoals een schotel antenne, en de telefoon gaat over, dan hoeft u nu niet langer meer iets te missen! U drukt gewoon op de Time Shift knop, het programma wat dan bezig is gaat op pauze, en u kunt gewoon weer verder kijken na uw gesprek. Hoe kan dit? Nou, dit komt doordat de DP-558 als u op Time Shift drukt, het programma direct op zijn Harde Schijf opneemt en de mogelijkheid heeft om af te spelen terwijl hij ook opneemt. U hoeft dus niet te wachten tot hij klaar is met opnemen!

EPG, Elektronische Programma Gids
Als uw speler aangesloten is via Kabel of ADSL, dan kan met de EPG u direct zien wat er op TV is, en wat er komen gaat. Tevens heeft u de mogelijkheid om met één druk op de knop een opname te plannen door alleen maar het desbetreffende programma te kiezen in de EPG. Als het een film betreft, heeft u zelfs de mogelijkheid om informatie over de film en acteurs direct via Internet op te vragen.

Met zijn gebruikersvriendelijke setup, kunt u éénvoudig uw eigen favoriete TV zender lijst en programma’s organiseren. De kanalen kunt u dusdanig instellen dat u in één oogopslag uw favoriete zenders onder elkaar heeft staan. Zo kunt u ook uw eigen programma lijst samenstellen, en dagen vooruitkijken welke favoriete programma’s er aan komen.

Online Weerbericht
U kunt vanaf nu het weer overal ter wereld opvragen, en een favorietenlijst aanmaken. Satellietbeelden waarop eventuele regenfronten zichtbaar zijn tevens op te vragen, alsmede de weersvoorspelling voor de komende dagen.

Online spelletjes
U kunt met de DP-558 ook diverse simpele spellen spelen. Op dit moment heeft u de beschikking over Patience, Mijnenveger, Othello en Dammen. Spoedig zullen er meer beschikbaar komen.

WebRadio
Met webradio heft u meer dan 5000 shoutcast radio stations tot uw beschikking van over de gehele wereld. Nederland is met 250 stations zeer goed vertegenwoordigd. De stations zijn geordend op Werelddeel en land, of op genre.

KiSS PC-Link / KiSS Mac Link
Met de KiSS PC en MAC-link kunt u éénvoudig audio/video/foto’s streamen naar uw DP-558. U kint ze dus direct vanaf uw PC bekijken en indien gewenst kopiëren naar de Harde Schijf van de DP-558. U ontvangt bij de speler een installatie CD-rom met de laatste versie.

80GB Hard Disk
De 80 gigabyte Hard Disk van de DP-558 kan vele uren video opnemen, maar ook data opslaan zoals DivX films of MP3 bestanden die u kunt kopiëren via het netwerk / CD/DVD.

FTP-toegang
De harde schijf van de DP-558 is vanaf een computer rechtstreeks toegankelijk via FTP.`Gecompliceerde configuratiestappen zijn niet nodig. Als u het IP-adres van de DP-558 in de webbrowser van uw computer invoert(deze is éénvoudig op te vragen op uw DP-558), kunt u de volledige inhoud van de harde schijf in de DP-558 weergeven op uw computer. Nu kunt u alle audio-, video- en afbeeldingsbestanden van en naar de DP-558 kopiëren, dus ook uw opnames. U kunt bovendien de namen wijzigen van de bestanden op de harde schijf en van de opnamen die u eerder hebt gemaakt. Als u bepaalde opnamen met anderen wilt uitwisselen, kopieert u deze naar de computer en vervolgens brandt u ze op een DVD. Het kan niet eenvoudiger.

[TK]:
Mijn vaste prijs is:¤300,- Dit is altijd nog 80 euro goedkoper dan: http://tweakers.net/pricewatch/73263

[TR]:
Ik wil hem ook ruilen tegen een Kiss DP500 of het liefst een Kiss DP1500. Met bijbetalling van jou kant, ¤200,- Dat betekend 100 inruil voor je 500 of 1500. Nieuw is de 1500 rond de 120 euro.

pi_35838142
schop
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:17:38 #3
100631 Pompsnol
FOK! SpuitHoer
pi_35840309
73,80 euro goedkoper dus.
Pijpe een euro!
pi_35843266
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:17 schreef Pompsnol het volgende:
73,80 euro goedkoper dus.
verzendkosten bij mij inc. ... Dus 80 euro +/- verschil :p Snol!
pi_35849532
DP-558 van achteren....

pi_35851421
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:56 schreef ReVu het volgende:
DP-558 van achteren....

Lekker kontje toch?
pi_35853657
Wel mooi, maar ook een hele hoge tweede hands prijs.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_35868934
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:16 schreef mar1m het volgende:
Wel mooi, maar ook een hele hoge tweede hands prijs.
verkocht slotje!
  donderdag 9 maart 2006 @ 08:25:36 #9
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_35869009
Slotje dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')