Zonnigquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:25 schreef c0nd0r het volgende:
Bekijk het van de zonnige kant jij hoeft niet ver te lopen om te stemmen!
Dan zal die parkeerplaats snel plaats hebben gemaakt voor een fietspad of een boom!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dus al die josti's die vanmorgen MIJN parkeerplaats bezet hielden, bedankt !!! Ik hoop dat er een coalitie komt van SP en GROEN LINKS, dat hebben jullie verdiend !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, bekijke het van de zonnige kantquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
ZonnigZonnig
, ik woon in een andere gemeente
![]()
![]()
Ik vind Haarlem - Amsterdam ook al te ver voor de fietsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:29 schreef freddygonzales het volgende:
Pak dan de fiets zeikerd. Is nog goedkoper ook en beter voor de lijn. Tenzij je in Den Helder woont en werkt in Arnhem![]()
Das bijna overal hier in Roermondquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ok, bekijke het van de zonnige kant
Enne 2 euro voor een hele dag..? Kweet ni maar da's een koopje!
Aaaaaargh!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
+ het feit dat ik niets gedeclareerd krijg.
heb je al zijwieltjes?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Rij je net met je vierwieler de parkeerplaats van je werkgever op, alles vol geparkeerd.
parkeerplaatsen zijn nog steeds voor algemeen gebruikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dus al die josti's die vanmorgen MIJN parkeerplaats bezet hielden, bedankt !!! I
Niet als het een bedrijfsparkeerplaats betreft -> Er staat een levensgroot bord met ALLEEN VOOR WERKNEMERS EN BEZOEKERS VAN ......quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:35 schreef Daantke het volgende:
parkeerplaatsen zijn nog steeds voor algemeen gebruik![]()
tenzij het prive terrein van de werkgever isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:35 schreef Daantke het volgende:
[..]
heb je al zijwieltjes?
[..]
parkeerplaatsen zijn nog steeds voor algemeen gebruik![]()
Je kan zoveel neerzetten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Niet als het een bedrijfsparkeerplaats betreft -> Er staat een levensgroot bord met ALLEEN VOOR WERKNEMERS EN BEZOEKERS VAN ......
moet jij niet werken of zo, ik denk dat je baas het niet leuk vind dat je de hele ochtend al zit te fokkequote:
Donderopman!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:13 schreef donderopman het volgende:
[..]
moet jij niet werken of zo, ik denk dat je baas het niet leuk vind dat je de hele ochtend al zit te fokke
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:13 schreef donderopman het volgende:
[..]
moet jij niet werken of zo, ik denk dat je baas het niet leuk vind dat je de hele ochtend al zit te fokke
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
ZonnigZonnig
, ik woon in een andere gemeente
![]()
![]()
iddquote:
Waar kan je een dag parkeren voor 2 euroquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Aaaaaaargh,
Rij je net met je vierwieler de parkeerplaats van je werkgever op, alles vol geparkeerd. Nou komt dat wel eens vaker voor als hier bijvoorbeeld externe vergaderingen zijn, maar dit sloeg alles. Zelfs in de berm hadden ze hun paupere Golfs, Twingo's en Starlets geparkeerd. Niet echt wagens voor zakenlui die een belangrijke meeting hebben, maar goed op dat moment had ik het nog niet echt door.
Zo goed als ik ben parkeer ik mijn wagen een 500 meter verderop, wel 2 euro lichter voor een dag parkeren, maar dat zou ik wel ff met de baas regelen. Nog steeds nietsvermoedend wandel ik een vijftal minuten later het kantoor van mijn baas binnen om het even door te geven.
Wat blijkt: Hiertegenover is een stembureau en al die stemmerts menen even hier de wagen neer te planten. Gevolg is dat ik mooi 2 euro voor Jan Lul heb uitgegeven en 500 meter heb moeten lopen + het feit dat ik niets gedeclareerd krijg.
Dus al die josti's die vanmorgen MIJN parkeerplaats bezet hielden, bedankt !!! Ik hoop dat er een coalitie komt van SP en GROEN LINKS, dat hebben jullie verdiend !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ook niet bij een parkeergarage als Q-PArk ofzo he. Gewoon een vlakte met een meter aan de zijkant zeg maar.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waar kan je een dag parkeren voor 2 euro![]()
das goedkoopin de meeste steden ben je dat per uur kwijt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |