Floortje kan gewoon geen modulatie. Dat heeft ze nu wel bewezenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
Because of you, alleen jammer van die modulatie tijdens het optreden van Floortje, maar op zich is het een briljant nummer
Onder welke artiest?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb ook de reggae versie al gevonden
Tenor Diamond..quote:
Is het mooi?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb ook de reggae versie al gevonden
nog minderen als 22 uurquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:14 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik ben benieuwd morgen.
Dit neem ik even helemaal terug.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:24 schreef BVO het volgende:
Een zeiknummer van de bovenste plank, wat op maat lijkt gemaakt voor Floortje. Oneerlijke keuze van het nummer dus. Hoop toch niet dat dit dé single van Raffa gaat worden, die verdient veel meer.
Ja, dat dus.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, het blijft een zeiknummer..
Maar Raffa heeft het veel meer eigen gemaakt dant Flora.
Ja, het gevoel dat ze een zere keel had en het nu liever niet had gezongen.quote:Op zondag 12 maart 2006 01:46 schreef WithMe het volgende:
Ik vond de versie van Floortje met veel meer gevoel gebracht.
Aandoenlijkquote:Op zondag 12 maart 2006 01:46 schreef WithMe het volgende:
Ik vond de versie van Floortje met veel meer gevoel gebracht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |