als dat familielid gewoon op tijd naar de dokter was gegaan, was er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:39 schreef Bloody_Hell het volgende:
Wel slim van je dat je niet naar de dokter gaat. Kun je tenminste gelijk naar het ziekenhuis om je poot eraf te laten zagen als je gangreen krijgt. Of hoe het ook heet, in ieder geval kun je in een open wond die niet goed behandeld is een soort bacterie krijgen die je vlees laar rotten en het verteerd.
Dit is GEEN flauwekul maar persoonlijke ervaring. Een familielid van mij heeft ECHT zijn poot eraf moeten laten zagen omdat een open wond op zijn hiel met die bacterie was geinfecteerd.
Zolang jij je dagelijks kostje accuzuur naarbinnen werkt, heb je een deal..quote:
Moderne "jodium" brandt niet hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:14 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Alsof die rotzooi niet brandt als een motherfucker. Maar dan heb je tenminste je alcohol nog.![]()
Daar begon de ellendequote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:00 schreef Sandertje21 het volgende:
In al mijn wijsheid
wil je daarmee soms zeggen dat TS een mietje is die zijn eelt met allemaal make-up rotzooi weghaalt omdat het een homo is?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:22 schreef HighLander het volgende:
hmm ben blij dat ik een dikke laag eelt op onder me poten heb
Dat moeje gewoon opdrinken manquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:00 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb dus een open wond aan de onderkant van mijn voet.
Maar echt helen wil het niet, dus ik besloot dat het verbonden moest worden.
In al mijn wijsheid leek het mij verstandig de wond eerst te ontsmetten, en dan vervolgens te verbinden.
Nu leek pure alcohol voor medicinaal gebruik mij een prima ontsmettingsmiddel.
Dat was dus totdat ik een flinke guts van het goedje in de open wond gooide.
Fucking hell wat brandt dat.![]()
Maar de wond is nu wel mooi schoon en goed verbonden.
Waar zeg ik dat dat niet zo is?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:46 schreef erikkll het volgende:
[..]
als dat familielid gewoon op tijd naar de dokter was gegaan, was er niets aan de hand.
voel ik hier een persoonlijk trauma aankomen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:16 schreef Pony-Lover het volgende:
Dat is ook gewoon dom TS
Ongeveer even dom als het bestrijden van een vaginale-infectie met accuzuur.
Probeer het eens..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:43 schreef NumbDreamer het volgende:
Aftershave schijnt ook goed te werken![]()
wat is nou je klachtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:00 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb dus een open wond aan de onderkant van mijn voet.
Maar echt helen wil het niet, dus ik besloot dat het verbonden moest worden.
In al mijn wijsheid leek het mij verstandig de wond eerst te ontsmetten, en dan vervolgens te verbinden.
Nu leek pure alcohol voor medicinaal gebruik mij een prima ontsmettingsmiddel.
Dat was dus totdat ik een flinke guts van het goedje in de open wond gooide.
Fucking hell wat brandt dat.![]()
Maar de wond is nu wel mooi schoon en goed verbonden.
drink jij maar een zooitje pure alcohol hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:14 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Alsof die rotzooi niet brandt als een motherfucker. Maar dan heb je tenminste je alcohol nog.![]()
"gaven we ons al bij het eerste rotje over aan de duitsers"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:38 schreef greatgonzo het volgende:
"vroeger bij de commando's "
Ja dat had ik laatst toen ik perongeluk met mijn tere handje wat glas had geraakt en 3 vingers open lagen. Die avond zelf had ik er alleen whiskey of iets dergelijks overheen gegooid (veel te weinig alcohol). De volgende dag wel steeds jodium erop gezet, maar op een gegeven moment begon 1 v/d vingers toch aardig op te zwellen en te kloppen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:41 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je moet de wond natuurlijk ook dagelijks inspecteren, zodra deze gaat kloppen, rood wordt en gaat zwellen moet je direct naar de dokter. Dat zijn de eerste tekenen van een infectie. Als je blijft wachten tot het weefsel af gaat sterven is dat natuurlijk je eigen schuld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |