quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:01 schreef Stansfield het volgende:
gewoon weer op de radio met eddo er weer bij.
Dat moet haast wel een flikker geweest zijn. De tering wat zag zij eruitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die 'Playmate van het jaar'Wie bedenkt dat in godsnaam
![]()
Jij behoort dus precies tot die groep waar hij het over hadquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:57 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik zap ook een keer langs jensen...
Waarom zat hij in godsnaam die genverbrandende oplichter te verdedigen?!? Scoort dat bij jensen-kijkende tokkies ofzo?
Ik dacht dat jensen's imago inhield dat ie suflullen hard aanpakte en tenminste de waarheid durft te zeggen tegen zichzelf te serieus nemende onzinverkopers, gaat ie hem een beetje staan verdedigen! Nou ja, ik zal het hele idee van zijn programma wel niet snappen...![]()
Ik was er vorige week woensdag avond. Toen namen ze twee afleveringen op met hetzelfde publiek. Alleen in de donderdag aflevering kwam meer het 'linker' deel van het publiek in beeld en vrijdag het 'rechter' deel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:28 schreef RvdLinden het volgende:
joo ik ga er morgen naartoe om 13:00 moet ik er zijn!
wat doen ze dan die dag? nemen ze meer uitzendingen op met 1 publiek? en heeft er nog iemand tips?
Juist zo doen ze dat bij de televisie !quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ik was er vorige week woensdag avond. Toen namen ze twee afleveringen op met hetzelfde publiek. Alleen in de donderdag aflevering kwam meer het 'linker' deel van het publiek in beeld en vrijdag het 'rechter' deel.
[[url=http://xs73.xs.to/pics/06123/bscap125.jpg]afbeelding][/url]
Ik ben die jongen die naar voren wijst, met dat rode shirt onder 't jasje (links).
Hoe regel je dat soort uitstapjes? Is het gratis, ja he?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:28 schreef RvdLinden het volgende:
joo ik ga er morgen naartoe om 13:00 moet ik er zijn!
wat doen ze dan die dag? nemen ze meer uitzendingen op met 1 publiek? en heeft er nog iemand tips?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:05 schreef Urquhart het volgende:
Gasten donderdag
- Rob Verlinden
- Bodybuildster Saskia
Gasten vrijdag
- Nel VeerkampNiet nog een keeeeer please
- Opposites
Godver, weer Nel bij de roulettequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:05 schreef Urquhart het volgende:
Gasten donderdag
- Rob Verlinden
- Bodybuildster Saskia
Gasten vrijdag
- Nel Veerkamp
- Opposites
je kunt je aanmelden op de site!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:04 schreef Greetings het volgende:
[..]
Hoe regel je dat soort uitstapjes? Is het gratis, ja he?
Alleen zou woensdag de herhaling komen om 17:40 zend die klote RTL de herhaling met Urlich Keller uit.Sukkels.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:27 schreef badgirl18 het volgende:
Ik vond het dinsdag geweldig met die familie. Haha ik had het hele programma nog niet gezien!! Die familie alleen alDie vrouw met ontzettende foute make-up ( zo'n lijntje langs dr mond) en dat dochtertje met een playboy-kettinkje haha wat geweldig fout!! Ik heb nog nooit zo gelachen met die stukjes van die mensen die bij dat gezin kwamen.
Dat gezin blijft ook gewoon Nederlands praten tegen die mensen... Hilarisch
what ever was een herhaling van niksquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jensen!!!!
Hij moet ophouden met leven! oude filmpjes en plaatjes van internet plukken!![]()
! Doe normaal, man! Je hebt zendtijd! Benut het dan ook op een tv-waardige manier!
http://video.google.com/videoplay?docid=2218661284736204201quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
dat filmpje van die belgen! heeft iemand die toevallig?
Ondanks het feit dat Nel al eens was geweest, was het wel weer leukquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Haha ja ik moet zeggen Nel als gas blijft lacheVond het een leuke aflevering vrijdag.
![]()
Toen ik er paar weken geleden was, toen was Skin te gast. Op de vraag waar ze woonde, antwoordde ze met 'Ibiza', maar ze zei het op zijn spaans. Dus iedereen lag in een deuk. Jensen zo van: 'Why are you guys laughing?'quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:42 schreef Roi het volgende:
Ik ergerde me wel weer aan het publiek, waarom moeten ze lachen om normale vragen
Toen ik er zat lachde ik ook gewoon mee, zeker de eerste aflevering die je maakt. De sfeer die daar hangt is gewoon totaal anders. Thuis zou ik nog geen grijntje op 'm gezicht krijgen, maar daar zat je gewoon hardop te lachenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:42 schreef Roi het volgende:
Handig gedaan gisteren met Naima!
Ik ergerde me wel weer aan het publiek, waarom moeten ze lachen om normale vragen
Op RTL 5 tt pagina 299 staat dat hij maandag komt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Weten jullie of maandag Jack Wagner komt ?
aka Nick uit The Bold and the Beautiful ?
Hij is in ons land.
ok, bedankt voor je info.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:11 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Op RTL 5 tt pagina 299 staat dat hij maandag komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |