hij zal ook wel geen kritische vragen stellen, dus dan heeft het helemaal geen zin...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:30 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Waarom in godsnaam een podium blijven bieden aan deze bedrieger?
Opzouten met Robbert![]()
![]()
.
Alles.. Dat straalt er toch af bij Jensen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Maar je weet natuurlijk nooit wat ze nog met de eindmontage doen
Ik moet zeggen dat het 'lachen' me nog reuze meeviel. Er werd (zeker de eerste aflevering -> frisheid) gewoon veel gelachen. Zelfs om de meest matige humor, ik betrapte mezelf er ook steeds weer opquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:03 schreef Tape het volgende:
[..]
Alles.. Dat straalt er toch af bij Jensen.
Hij was vorige week nog samen met zijn vader in de uitzending bij de TV Show met Reinout Oerlemansquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:30 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Waarom in godsnaam een podium blijven bieden aan deze bedrieger?
Opzouten met Robbert![]()
![]()
.
Nou, geweldigquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:41 schreef Jasza het volgende:
Ahahahaha Yes-RIk ging stuk om die gozer
Daar ben ik het helemaal mee eens. En gewoon weer op de radio met eddo er weer bij.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:57 schreef RedFever007 het volgende:
Mogen we bijna gaan concluderen dat Jensen 6x per week teveel van het goede is?![]()
De grappen hebben we inderdaad allemaal wel eens gehoord, de rol van Jan is bekend, gasten hebben vaak niks te melden EN zijn vaak aan lager wal geraakte C-acteurs/actrices of minder, niet leuke items zoals Kind van, Bureau Jensen, Yes [ik vind mezelf uber grappig] Rvul maar aan
Ik zeg 2x per week meer dan genoeg Jensen. Vrijdags de Friday night Roulette en maandag een gewone show bijvoorbeeld. Meer dan genoeg![]()
Hij geilt wel een beetje op Kelly.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:38 schreef edje34 het volgende:
Is Jensen nou Homo of niet??
Volgens mij wel, daarom geeft die der ook zo op af zeg maar. Weetniet meer welk programma het was, maar ik heb het een keer langs horen komen. In de trand van iedereen weet het, maar eigenlijk niemand zegt het. Zou Jan dan zijn vriend zijn?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:38 schreef edje34 het volgende:
Is Jensen nou Homo of niet??
Jan is getrouwd en heeft kinderen dacht ikquote:Op zondag 19 maart 2006 15:45 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Volgens mij wel, daarom geeft die der ook zo op af zeg maar. Weetniet meer welk programma het was, maar ik heb het een keer langs horen komen. In de trand van iedereen weet het, maar eigenlijk niemand zegt het. Zou Jan dan zijn vriend zijn?![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:51 schreef DeVinger het volgende:
Dat zou echt fataal zijn voor je beeld van Jan, hem in een dierentuin met zijn gezinnetje zien.
Klopt Jan heeft hekel aan kinderenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:19 schreef Stansfield het volgende:
Jan heeft wel een vriendin maar zeker geen kinderen (lopende schijtfabriekjes zoals hij ze noemt)
Klopt, maar nu niet volgende week weer Robert uitnodigen aub.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:24 schreef Zuignapje het volgende:
Jensen was goed met vd Broeke, hij had helemaal gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |