Wie bedoelje ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:42 schreef DeVinger het volgende:
Zijn functie nu is een knip beweging maken met zijn handen op woensdag
* knipt de week doormidden
Dat zegt Jensen toch wel eens tegen hem, het is weer woensdag, Jan mag zijn functie voor het programma weer vervullen, hiervoor ontvangt hij het vorstelijke loon, Jan, ga je gang:quote:
haha standaardquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:52 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat zegt Jensen toch wel eens tegen hem, het is weer woensdag, Jan mag zijn functie voor het programma weer vervullen, hiervoor ontvangt hij het vorstelijke loon, Jan, ga je gang:
* maakt knipbeweging met handen
Jensen vervolgt: EN JAN KNIPT DE WEEK DOORMIDDEN!
![]()
quote:
Jensenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:05 schreef Urquhart het volgende:
Jensen
Jan![]()
Gasten woensdag
- "Kind Van:" Sacha Gaus
- Treble
Gasten donderdag
- Gavin DeGraw
- Floortje
- Rafaella
Hier ben ik het 100% mee eens. Vooral Jans Kijkersvragen waren legendarisch natuurlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:14 schreef the_hunter het volgende:
Nog nooit zo'n knappe heks gezien![]()
En Treble mochten ze van mij wel weglaten. Vooral middelste mokkel, die het nodig vond om overal door heen te blèren![]()
Eeuwig zonde dat Jans kijkersvragen er niet meer inzitten trouwens.
"Een vraag van de Belgische jongensschool in Reet..."quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:23 schreef RedFever007 het volgende:
Hier ben ik het 100% mee eens. Vooral Jans Kijkersvragen waren legendarisch natuurlijk![]()
quote:Uit de vele reacties die wij binnen krijgen hebben wij jou (en de introducé die je hebt opgegeven op de website) uitgekozen een opname bij te wonen van het programma Jensen!
Wij verwachten jullie voor de opname van (woensdag 15 Maart) om (17:30).
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:44 schreef The_Verve het volgende:
[..]
"Een vraag van de Belgische jongensschool in Reet..."
In de klaagbaak ben ik al wel wat anti Jan Papparazi topics tegen gekomen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
![]()
typisch Jan
Is er al een Jan Papparazi addoratietopique trouwens , te lui om te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |