abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38265216
Boh gek, Vorig jaar 2e keeper A-junioren selectie, ik was eigenlijk nog B. Nu ging 1e keeper naar senioren, maar er zou nog een keeper van andere club komen en die van de B1. Ik heb ze allebei eruit gekeept gek, die ene blijft toch op oude club, die andere stopt helemaal, zag in dat het kansloos was. Nu is er nog wel een gast, nieuw, maar die is waardeloos dus word A2 voor hem. Ik sta dus 99% in A1.

Daar drinken we op!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:23:59 #127
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_38271713
Ik ben in de E-tjes gescout voor AZ, ik vond het keepen alleen dodelijk saai.. en ging verder als voetballer. Achteraf zonde, al ben ik ook gescout door Volendam als midddenvelder.
pi_38271869
A B C wat wilt dat allemaal zeggen eigenlijk?

Enkel betaald niveau telt voor mij
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_38271904
A junioren 16-18 jaar
B 14-16
C 12-14
D pupillen 10-12
E 8-10
F 6-8
pi_38553426
mn ex-trainingspartner Bjorn Sengier naar Willem II, heb ik in mijn tijd bij Nieuwkerken enorm veel van geleerd(vooral zn explosiviteit in zn verplaatsing is iets om naar te staren, en hoe hij ervoor traint), en ik vind hem een echte topkeeper. Peersman zal zn handen vol hebben hem uit het doel te houden

Dit jaar moet trouwens het jaar worden dat ik eindelijk doorbreek, 21 en genoeg mentaal ontwikkeld het laatste jaar om eindelijk consistent in het 1ste elftal te spelen ook al heb ik een sabbatjaar erop zitten en is het maar in de Belgische 6de divisie
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:33:52 #131
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_39037869
Ik ga volgend jaar naar de A1. Kreeg een aanbieding van een andere voetbalclub maar die heb ik afgewezen. Volgend jaar lekker een jaar in de A1 van mijn club zodat ik alles nog kan combineren met vrienden, school en dergelijk.
Not that dangerous!
Wat een eer, wat een eer.. Teveel eer voor mij:
Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Biogarde het volgende:
Ah, vroeg me al af waar onze FOK!-clown was :')
pi_39037920
Ik ook A1. Ook aanbieding gehad maar dat was mindere club
pi_39039002
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:35 schreef Borkydude het volgende:
hoor dan.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:53:45 #134
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_39040798
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:35 schreef Borkydude het volgende:
Bij was het geen mindere club maar er zaten teveel nadelen aan die club waardoor ik besloten heb het niet te doen.
Not that dangerous!
pi_39040886
Namen willen we horen!
  dinsdag 20 juni 2006 @ 16:58:06 #136
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_39040961
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:56 schreef mr_cucumber het volgende:
Namen willen we horen!
Nee, die noem ik met opzet niet..
Not that dangerous!
pi_39047931
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:56 schreef mr_cucumber het volgende:
Namen willen we horen!
AFC Ajax.
pi_39047954
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:02 schreef Repeat het volgende:

[..]

hoor dan.
Ga je nou me postgeschiednis afstruinen? Kansloos figuur
pi_39178903
word je (degelijk) betaald in A1, of speel je voor 2 euro? Anders zou ik direct op een aanbieding toehappen, hoe vlugger je 1ste elftal ervaring opdoet hoe beter, want tot dan is het gewoon een lachertje
pi_39180408
Oeh, over een maandje weer keepershandschoentjes inslaan. Ben benieuwd hoe het kassabonnetje gaat worden, aangezien de betere handschoenen nu rond de 70 euri kosten...vorig jaar nog een goeie Sells voor 50 euro
Hoi.
pi_39185011
Ik krijg van de club als het goed is.
  zondag 25 juni 2006 @ 00:23:28 #142
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_39195371
In de A1 waar ik volgend jaar speel krijg je (haast) niet betaald en bij de club waar ik de aanbieding van kreeg wel. Maar daar draait het niet alleen om..
En net zoals Borkydude krijg ik de handschoenen ook van de club.
Not that dangerous!
pi_39195781
Blijkbaar zit onze club midden in een recessie (al zo'n 4 jaar)

Gelukkig ken ik de keeperstrainer van de FC heel goed
Hoi.
pi_39202652
quote:
Op zondag 25 juni 2006 00:23 schreef geenaam het volgende:
In de A1 waar ik volgend jaar speel krijg je (haast) niet betaald en bij de club waar ik de aanbieding van kreeg wel. Maar daar draait het niet alleen om..
En net zoals Borkydude krijg ik de handschoenen ook van de club.
Ik vind dat je beter wel zo vlug mogelijknaar betaald voetbal gaat, niet voor het geld(dat komt vanzelfs wel), maar gewoon omdat het een pak hoger qua kwaliteit en druk is(slecht keepen bij onbetaald:niemand maalt er echt om, slecht keepen bij betaald:je kost 15 andere spelers een hoop geld,supporters zijn pissed, voorzitter pissed...).
De meesten hebben hier wel moeite om mee om te gaan, daarom dat de meeste keepers maar vanaf 22-23 klaar zijn om in een eerste ploeg te staan

zijn het dan handschoenen die je echt van de club krijgt(slechte kwaliteit meestal, ik kreeg zo vroeger uitgerekte kinderhandschoenen van 10 euro...), of kan je gewoon het ticket binnengeven en krijg je het dan terugbetaalt?

Ik heb 250 euro om uit te geven aan kleren, schoenen ed. Daarna moet ik het zelf betalen...

Ondertussen al druk bezig met voorbereiding trouwens, krachttraining + explosiviteit-in-verplaatsingstraining. Ik mag niet falen dit jaar, jaar van de laatste kans om hogerop te geraken...
  zondag 25 juni 2006 @ 13:54:45 #145
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_39205313
Die mogelijkheid had ik, en natuurlijk begrijp ik dat de kwaliteit beter is en de druk hoger. Alleen was me de afstand te groot waardoor er teveel nadelen aan gingen zitten. Als het betaalde voetbal niet meer wil lukken hoop ik altijd nog in het eerste te komen bij mijn club. Hier is de druk ook groot ook al is het geen betaald voetbal.

Die handschoenen die ik afgelopen jaar kreeg waren echt goed. Ik kreeg Sells handschoenen met een best aardig prijskaartje van de club en later in het seizoen kreeg ik nog Stanno's. Maar moet je de kleren zelf kopen Genjuro? Die krijg je toch gewoon van de club?
Not that dangerous!
pi_39205997
quote:
Op zondag 25 juni 2006 13:54 schreef geenaam het volgende:
Die mogelijkheid had ik, en natuurlijk begrijp ik dat de kwaliteit beter is en de druk hoger. Alleen was me de afstand te groot waardoor er teveel nadelen aan gingen zitten. Als het betaalde voetbal niet meer wil lukken hoop ik altijd nog in het eerste te komen bij mijn club. Hier is de druk ook groot ook al is het geen betaald voetbal.

Die handschoenen die ik afgelopen jaar kreeg waren echt goed. Ik kreeg Sells handschoenen met een best aardig prijskaartje van de club en later in het seizoen kreeg ik nog Stanno's. Maar moet je de kleren zelf kopen Genjuro? Die krijg je toch gewoon van de club?
Ik "krijg" enkel training, regenvest, en wat andere clubkleren, maar die krijgt heel het team.

Het enigste dat ik qua keepergerei echt krijg is mijn wedstrijdtenue; lange kousen, 1 korte broek en keepertrui. De rest moet ik zelf aanschaffen en het prijskaartje binnengeven. Ik schat dat dat zoiets is als een paar of 4 handschoenen,2 korte en lange keepersbroeken, 2 paar schoenen, keepertruis heb ik genoeg, beveiliging(enkelverband,elleboogbeschermers,speciale heupbroek), al bij al zoon 300 euro op een jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Genjuro op 25-06-2006 14:22:27 ]
pi_40196144
En wat voor types/merken handschoenen hebben de keepers hier gekocht, of welke hebben ze op het oog? Ben zelf ook een beetje gaan zoeken aangezien mijn handschoenen van vorig jaar behoorlijk aan het eind zijn. Mijn trainingshandschoenen heb ik inmiddels gekocht (goedkope umbro's, we trainen toch nooit zo serieus) maar voor mijn wedstrijdhandschoenen ben ik nog zoekende, zie naast de bekende merken een hoop (voor mij althans) onbekende merken zoals Touch en Sells, heeft iemand daar ervaring mee?
  woensdag 26 juli 2006 @ 13:09:32 #148
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_40199391
ik heb vorig seizoen gekeept met Sells handschoenen. De vingers waren vrij nauw, d.w.z. nauwsluitend om de vingers. Dat was heel erg wennen in het begin, maar toen ik er eenmaal aan gewend was viel het me niet meer op. Het waren goede handschoenen de het toch een half seizoen (alleen wedstrijden) hebben volgehouden, wat bij mij zo'n beetje de standaard is. Aan het eind van het seizoen heb ik toch weer Uhlsport handschoenen (windbreaker geloof ik) aangeschaft. Deze heb ik ook eerder al gehad en die waren toch net wat sterker. (Ook omdat ik het prettig vind dat daar wat meer "echt" stof op de belangrijke plaatsen zit en niet van dat halve plastic. Hierdoor scheurt een en ander minder snel tussen de duim en wijsvinger bijvoorbeeld)
Live life to the Ender :D
pi_40235814
Hm, trainde je dan ook met diezelfde handschoenen? Mijn wedstrijdhandschoenen gaan normaal gesproken makkelijk een seizoen mee. (en ja ik pak ook weleens een bal )

Dit jaar besloten om voor de Adidas fingersave te gaan, bij Plutosport.nl zijn ze nu 50 euro. Ze voelen wel apart en redelijk stroef aan door die fingersave, maar dat zal wel goed komen

zaterdag 29 juli 2006 @ 12:30:51 #150
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_40295318
Zoals ik had geschreven gebruik ik mijn wedstrijdhandschoenen alleen voor wedstrijden.Voor de trainingen heb ik weer andere. Meestal stanno's, die hebben voor relatief lage prijzen kwalitatief goede handschoenen. Maar ik moet wel zeggen dat ik vorig seizoen in het eerste halfjaar (na een blessure) zo'n beetje 2 wedstrijden per weekend speelde om maar zo snel mogelijk weer in vorm te geraken. (wat dus ook resulteerde in de overstap van het 2de naar het eerste van mijn vereniging. Niet dat het uitermate hoog voetbal is, maar het gaat om het idee )

[ Bericht 7% gewijzigd door Ender_W op 29-07-2006 12:38:11 ]
Live life to the Ender :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')