quote:
Op zondag 25 juni 2006 00:23 schreef geenaam het volgende:In de A1 waar ik volgend jaar speel krijg je (haast) niet betaald en bij de club waar ik de aanbieding van kreeg wel. Maar daar draait het niet alleen om..
En net zoals Borkydude krijg ik de handschoenen ook van de club.
Ik vind dat je beter wel zo vlug mogelijknaar betaald voetbal gaat, niet voor het geld(dat komt vanzelfs wel), maar gewoon omdat het een pak hoger qua kwaliteit en druk is(slecht keepen bij onbetaald:niemand maalt er echt om, slecht keepen bij betaald:je kost 15 andere spelers een hoop geld,supporters zijn pissed, voorzitter pissed...).
De meesten hebben hier wel moeite om mee om te gaan, daarom dat de meeste keepers maar vanaf 22-23 klaar zijn om in een eerste ploeg te staan
zijn het dan handschoenen die je echt van de club krijgt(slechte kwaliteit meestal, ik kreeg zo vroeger uitgerekte kinderhandschoenen van 10 euro...), of kan je gewoon het ticket binnengeven en krijg je het dan terugbetaalt?
Ik heb 250 euro om uit te geven aan kleren, schoenen ed. Daarna moet ik het zelf betalen...
Ondertussen al druk bezig met voorbereiding trouwens, krachttraining + explosiviteit-in-verplaatsingstraining. Ik mag niet falen dit jaar, jaar van de laatste kans om hogerop te geraken...