abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36740294
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

De Steek boezemt angst in bij aanvallers wou je zeggen .
Tsja, het helpt misschien wel, maar ik ken niet iemand in Nederland die nu echt "angst" inboezemt.
Schmeichel had wel een "imposant voorkomen"

Maar verder is het niet echt belangrijk voor een keeper, voor verdedigers des te meer.
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:26:11 #102
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_36951915
Wat is het hier stil. Seizoen is bijna voorbij en dan kijk je altijd even terug op het hele jaar. Wat vind jezelf, heb je een groot aandeel gehad in de positie die je team nu staat in de competitie, of juist niet?
Not that dangerous!
Wat een eer, wat een eer.. Teveel eer voor mij:
Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Biogarde het volgende:
Ah, vroeg me al af waar onze FOK!-clown was :')
pi_36961593
A2 is waardeloos laatste geworden, A1 word mede door mij (1/3de wedstrijden gekeept) volgende week kampioen. Ik denk dat ik veel vooruit ben gegaan, en volgend jaar A1 hoofdklasse moet lukken.
pi_36961783
Hehe, onze A1 speelt ook Hoofdklasse, en daar heb ik juist volgend seizoen geen zin in. . De Hoofdklasse in Drenthe/Overijssel is al niet al te sterk. Ik ben nu 1ste jaars B en speel derde divisie met de B1, volgend seizoen speelt B1 dat ook. Alleen wil iedereen behalve de B1 mij in A1 hebben, en ik wil dat niet
Hoi.
pi_36961944
Dat kan je als compliment opvatten.
pi_36963835
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 19:04 schreef Borkydude het volgende:
Dat kan je als compliment opvatten.
Ik weet hoe het zit qua keepers e.d. binnen onze club. Ik ben 3de keeper. Dus ja, zou logisch zijn als je als 3de keep in A1 zit Maar goed, qua niveau en leermomenten kan ik beter in de B1 spelen vanwege 3de divisie.
Hoi.
  vrijdag 14 april 2006 @ 22:09:00 #107
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_36967211
Is altijd een lastig punt, het doorschuiven van spelers.. Ik vind dat je de afweging zelf moet maken en als jij vindt dat je van de 3e divisie meer leert moet je daarin blijven spelen. Is natuurlijk altijd een compliment om te horen dat ze je een leeftijdsklasse omhoog willen doen..
Wat betreft mijn situatie, we zijn waarschijnlijk 4e geworden in de competitie maar moeten nog 1 wedstrijd spelen. In de beker zitten we ook nog bij de laatste 16, dus onze laatste kans om nog een prijs te pakken. Zeer zonde dat we 4e zijn geworden omdat we met deze groep echt om het kampioenschap moesten voetballen, maar jammer genoeg zijn er wedstrijden geweest waar het er niet uitkwam. Ik vind zelf dat ik hier toch wel een aandeel in heb gehad omdat ik een zeer constant gekeept heb.
Not that dangerous!
pi_36976660
1e jaar als officieel seniorspeler. We staan nu 5e, maar om te zeggen dat ik punten heb gepakt of verloren heb voor het team kan ik niet zeggen. Gewoon een degelijk seizoen gespeelt, wel veel sterke wedstrijden gespeelt en zeker wel mee gewerkt aan overwinningen, maar als ik sterk ben is het team ook sterk en is het verschil met de tegenstander vaak gigantisch. Tegenovergesteld natuurlijk ook, slechte dag van het team was ook slechte dag voor mij, zonder blunders dat wel, maar gewoon zonder knappe reddingen. Op het 2e gewoon stabiel gedraait en geleert voor volgend jaar.

Wat betreft het 1e, waar ik 2e keeper ben merkte ik dat ik druk heb uitgeoefend op de 1e keeper. Begin van het seizoen waren we beiden niet in supervorm. Rond de winterstop kwam ik ineens in vorm en begon veel druk uit te oefenen op de andere, wat resulteerde in een betere vorm voor hem. We werkte elkaar samen omhoog dit seizoen. Voor de rest is mijn stukje bank nooit koud geworden + misschiens een stukje kleedkamer humor erin gegooit waardoor we het kampioenschap gaan binnenhalen?

Hoop trouwens dat ik maandag met een 1-0 voorsprong moet invallen om de penalty te stoppen en te zorgen dat we 1e komen te staan, maar ik denk dat ik beter kan door dromen
pi_37037493
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:26 schreef geenaam het volgende:
Wat is het hier stil. Seizoen is bijna voorbij en dan kijk je altijd even terug op het hele jaar. Wat vind jezelf, heb je een groot aandeel gehad in de positie die je team nu staat in de competitie, of juist niet?
Ik wacht nog even met mijn reactie geven, vorig jaar had ik het gevoel best een leuk seizoen gespeeld te hebben, nadat ik dat geuit had keepte ik de laatste 2 wedstrijden van het seizoen erg matig en maakte 2 grote fouten
  woensdag 26 april 2006 @ 19:19:03 #110
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_37319945
Gister weer gespeeld voor de beker en gewonnen. Lekkere wedstrijd gehad en niet zoveel te doen gehad behalve veel voorzetten en corners die ik zeer lekker pakte. Nu zitten we in de kwartfinale, dus de finale komt dichtbij. Het enige mindere is dat ik een blessure opgelopen heb, hopelijk is het volgende week over als we waarschijnlijk weer een bekerwedstrijd moeten spelen.
Not that dangerous!
pi_37401324
Maandag om 8.00 uur een keepersdag bij de vv Raptim. .
Hoi.
pi_37401352
Klinkt buitenlands, Raptim.
That's all folks!
pi_37401433
Coevorden ligt naar mijn weten in Nederland. .

Een Frans Hoek Keepersdag (de keeper kent het wel) is imo een leuke dag waarin je veel opsteekt van goede keepers(trainers). De keepersdag die ik a.s. maandag heb is van een andere organisatie, waarin o.a. Raymond vd Gouw in het programma zit. . Ik zit er niet echt op te wachten, maar goed, ik zie het allemaal wel. .
Hoi.
pi_37401515
Frans Hoek Keepersdagen. Ah the memories... 1 op 1 voor keepers, slaat nergens op natuurlijlk. Elkaar proberen uit te dollen

De demonstraties waren wel zeer oke.
pi_37401932
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:45 schreef VoreG het volgende:
Frans Hoek Keepersdagen. Ah the memories... 1 op 1 voor keepers, slaat nergens op natuurlijlk. Elkaar proberen uit te dollen

Dat vond ik zo waardeloos he, 1x geweest, echt niks. Ik heb wel nog steeds dat kleine handschoentje aan me voetbaltas die je daar kreewg
  zaterdag 29 april 2006 @ 14:06:01 #116
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_37402021
Frans Hoek.... Nooit op z'n dagen geweest, maar wel uren getraind met de Frans Hoek Tsjoek, of hoe dat ding ook heette. Zo'n trampoline waar je de bal tegenaan moest gooien en dan weer vangen.
pi_37402194
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 14:06 schreef Coelho het volgende:
Frans Hoek.... Nooit op z'n dagen geweest, maar wel uren getraind met de Frans Hoek Tsjoek, of hoe dat ding ook heette. Zo'n trampoline waar je de bal tegenaan moest gooien en dan weer vangen.
Dat is gewoon een tsjoek.

Dit is dus een tsjoek.
Hoi.
pi_37403227
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:45 schreef VoreG het volgende:

ik was daarin oost-vlaams kampioen en mocht meedoen aan finales in amsterdam

is wel zoon 300 km van hier dus laat maar...

Maar als je denkt dat zoiets waardeloos is moet ik besluiten dat je een pure lijnkeeper bent... Technische ontwikkeling met bal aan de voet, snelheid op eerste meters, schieten, reflexen, uitkomen in de voeten en het aanvoelen waar het doel staat wordt allemaal getrained hierdoor...
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_37403253
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 14:56 schreef Genjuro het volgende:

[..]

ik was daarin oost-vlaams kampioen en mocht meedoen aan finales in amsterdam

is wel zoon 300 km van hier dus laat maar...

Maar als je denkt dat zoiets waardeloos is moet ik besluiten dat je een pure lijnkeeper bent... Technische ontwikkeling met bal aan de voet, snelheid op eerste meters, schieten, reflexen, uitkomen in de voeten en het aanvoelen waar het doel staat wordt allemaal getrained hierdoor...
Ik was keeper en geen lijnkeeper. Integendeel . Ik vond het alleen waardeloze trainingen om een andere keeper uit te gaan spelen.
pi_37403437
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 14:57 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik was keeper en geen lijnkeeper. Integendeel . Ik vond het alleen waardeloze trainingen om een andere keeper uit te gaan spelen.
aangezien die andere keeper niet meer zijn handen mag gebruiken en jij wel, wordt hij in principe gewoon een veldspeler. Dus uitkomen in de voeten op training vind jij ook gewoon waardeloos?
pi_37403561
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:06 schreef Genjuro het volgende:

[..]

aangezien die andere keeper niet meer zijn handen mag gebruiken en jij wel, wordt hij in principe gewoon een veldspeler. Dus uitkomen in de voeten op training vind jij ook gewoon waardeloos?
Dat begrijp ik, maar dat je als keeper daar beoordeelt wordt op je aanvallende kwaliteiten slaat natuurlijk nergens op. Vind ik dan.
pi_37403631
Keepersvolley is dan wat eerlijker he. .
Hoi.
pi_37403674
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:16 schreef pekel het volgende:
Keepersvolley is dan wat eerlijker he. .
Zeker, vind ik nog leuker ook .
pi_37403735
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:12 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, maar dat je als keeper daar beoordeelt wordt op je aanvallende kwaliteiten slaat natuurlijk nergens op. Vind ik dan.
aanvallende kwaliteiten noem ik technische ontwikkeling met bal aan de voet(versnellen met bal aan de voet, een gerichte(lange) pas kunnen geven, 2 voetig worden,...) voor jonge keepers, wat ze later zeker nodig zullen hebben en wat in de hedendaagse top onmisbaar is...

Trouwens is Frans Hoek dag ook een dag was veel scouts naar toe komen, en het is door die dag dat ik in die tijd mn transfer naar lokeren heb verdient.
pi_38262798
quote:
Op maandag 17 april 2006 17:52 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Ik wacht nog even met mijn reactie geven, vorig jaar had ik het gevoel best een leuk seizoen gespeeld te hebben, nadat ik dat geuit had keepte ik de laatste 2 wedstrijden van het seizoen erg matig en maakte 2 grote fouten
Alsnog even een 'evaluatie' van mijn seizoen. Eerste helft van het seizoen ging heel lekker, regelmatig de nul gehouden, op beslissende momenten belangrijke reddingen. We stonden dan ook in de subtop.

Tweede seizoenshelft was het met ons team een drama, (belangrijke) mensen die er opeens mee stopten, mensen die niet meer afbelden, of mensen die steevast te laat kwamen zodat we regelmatig 8 of 9 afzeggingen hadden. Zodat we of met zijn 9-en of veel invallers moesten spelen. Tweede seizoenshelft hebben we dan ook maar 1 punt gepakt, en als team dramatisch slecht gespeeld. Het enige wat ik er nog aan kon doen was proberen de score een beetje dragelijk te houden..dat lukte de ene keer beter dan de andere en ik moet zeggen dat ik de laatste wedstrijden met frisse tegenzin tussen de palen heb gestaan. Heb dus duidelijk geen goed gevoel overgehouden aan dit seizoen, ondanks de regelmatige complimenten van de tegenpartij in de trant van 'aan jou heeft het niet gelegen' na weer een verliespartij.

Hopelijk volgend jaar een leuker seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')