abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36397141
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:00 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Beetje vreemde gang van zaken dan, als trainer zijnde heb je toch ook wel in de gaten welke keeper meer punten voor je pakt? Daar zou show helemaal niks mee te maken moeten hebben.
De show maakte hem geliefder bij het publiek zou je kunnen zeggen, en bij de voorzitter
De trainer zelf had weinig inspraak in het team, buiten de tactiek. Het merendeel van de opstelling werd door de voorzitter gekozen, en die koos uiteraard in de eerste plaats voor zijn vriendjes

Bij sommige clubs is het een mottig wereldje, nog een van de redenen waarom ik gestopt was
quote:
Het is niet zo dat ik anti-show ben, vind het soms prachtig, maar het is niet voor mij weggelegd om te gaan showen..laat mij maar gewoon simpel en op een 'lelijke' manier die ballen eruit houden. Bevalt mij en mijn teamgenoten het beste

Heb trouwens wel geleerd om af en toe juist niet met mijn hoofd naar voren richting de bal te gaan, vooral in de lage klasse waar ik speel zijn vaak een hoop lompe spitsen die gewoon vol gas doorgaan op je hoofd en dan 'vergeten' op te springen. Na 3 of 4 keer bewust een schoen in je gezicht te hebben gekregen leer je dat wel af, zeker als de stand er niet echt meer toe doet.
Ook gemerkt, hoe lager je speelt, hoe harder het er aantoe gaat op het veld(alhoewel dat zwaarste blessure die ik al gezien heb in 3de klasse is gevallen, open-been en kniebreuk, echt griezelig). Hoogstwaarschijnlijk word het gebrek aan technisch vermogen zo gecamoufleerd
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_36419251
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:00 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Beetje vreemde gang van zaken dan, als trainer zijnde heb je toch ook wel in de gaten welke keeper meer punten voor je pakt? Daar zou show helemaal niks mee te maken moeten hebben.

Het is niet zo dat ik anti-show ben, vind het soms prachtig, maar het is niet voor mij weggelegd om te gaan showen..laat mij maar gewoon simpel en op een 'lelijke' manier die ballen eruit houden. Bevalt mij en mijn teamgenoten het beste

Heb trouwens wel geleerd om af en toe juist niet met mijn hoofd naar voren richting de bal te gaan, vooral in de lage klasse waar ik speel zijn vaak een hoop lompe spitsen die gewoon vol gas doorgaan op je hoofd en dan 'vergeten' op te springen. Na 3 of 4 keer bewust een schoen in je gezicht te hebben gekregen leer je dat wel af, zeker als de stand er niet echt meer toe doet.
Tip van flip, gooi je handen/vuisten de lucht in en een knie naar voren, dan blijft ie volgende keer wel uit de buurt werkt echt wel, eigen ervaring
pi_36425244
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:23 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:

[..]

Tip van flip, gooi je handen/vuisten de lucht in en een knie naar voren, dan blijft ie volgende keer wel uit de buurt werkt echt wel, eigen ervaring
Dat is wel een optie, maar beetje lastig uit te voeren als je met je hoofd naar voren naar de bal glijdt (die dus op de grond is, en niet in de lucht)
pi_36438826
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 08:34 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Dat is wel een optie, maar beetje lastig uit te voeren als je met je hoofd naar voren naar de bal glijdt (die dus op de grond is, en niet in de lucht)
Ja sorry had het niet helemaal goed gelezen, moet je gewoon us een trap of een duw uitdelen als de scheids niet ziet willen ze meestal wel rustig aan doen, en anders stuur je der een andere verdediger op af.....
werkt bij ons nog, zit alleen nog maar in de A's weet niet of dat daarna ook nog kan.....
gewoon aanpakke
pi_36444647
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:06 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:

[..]

Ja sorry had het niet helemaal goed gelezen, moet je gewoon us een trap of een duw uitdelen als de scheids niet ziet willen ze meestal wel rustig aan doen, en anders stuur je der een andere verdediger op af.....
werkt bij ons nog, zit alleen nog maar in de A's weet niet of dat daarna ook nog kan.....
gewoon aanpakke
Probleem is dat als je zo een paar keer woest komt aanstormen slimmere spitsen hierop inspelen om jou juist pijn te doen(stapje opzei en schop op de enkel bv)
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_36454835
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 20:19 schreef Genjuro het volgende:

[..]

Probleem is dat als je zo een paar keer woest komt aanstormen slimmere spitsen hierop inspelen om jou juist pijn te doen(stapje opzei en schop op de enkel bv)
zo slim zijn ze bij ons nog niet in ieder geval, ze hebben me wel us uit de lucht getrapt, toen een bal over de achterlijn zo gaan en ik der heen vlieg om die bal nog te halen en dan nadat je hebt afgezet nog even je poten onder je weg worden getrapt. Maar da's niet echt een pijnlijke zaak....
EN je moet ook niet woest komen aanstormen, maar gewoon met beleid ik beste dreun uitdelen, net alsof je voor de bal gaat:P
pi_36459917
Je moet gewoon doorgaan met je actie, spitsen zijn van nature geen mensen die doordenderen. Ze zullen juist eerder terugtrekken. En terugtrekken = juist pijn en blesures. Dus gewoon lekker je lichaam erin gooien zoals je altijd zou doen.
pi_36461564
In de normale duels ga ik ook altijd vol door, of met een knie naar voren om me te beschermen, of bv. door tijdens een corner eens 'per ongeluk' een tikkie uit te delen.
Het zal ongetwijfeld met het (gebrek aan) niveau te maken hebben waarop je voetbalt, ik ben echter de afgelopen jaren geen spits tegengekomen die niet gewoon doordendert..vorige week nog een spits die met twee benen vooruit het duel inging met mij terwijl hij nooit meer bij de bal kon komen. En dat is vrij lastig te voorkomen volgens mij.
pi_36467563
Als zo'n spits om me heen komt hangen bij een corner ofzo geef ik hem altijd wel een hoek.
pi_36485811
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:17 schreef Borkydude het volgende:
Als zo'n spits om me heen komt hangen bij een corner ofzo geef ik hem altijd wel een hoek.
Juist en anders zeg je ff dat ie zichzelf even moet verwijderen anders wordt ie verwijderd
pi_36501122
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:20 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:

[..]

Juist en anders zeg je ff dat ie zichzelf even moet verwijderen anders wordt ie verwijderd

Gisteren 2-1 verloren, inhaalwedstrijd. Me vader zich helemaal druk maken terwijl ik echt niet slecht was.
  donderdag 30 maart 2006 @ 19:20:13 #87
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_36501195
Alee waar is ons Jean marie-ke?
  maandag 3 april 2006 @ 15:23:23 #88
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_36609161
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 19:18 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Gisteren 2-1 verloren, inhaalwedstrijd. Me vader zich helemaal druk maken terwijl ik echt niet slecht was.
Gelukkig heb ik daar geen last van en laat mijn pa me gewoon altijd met rust. Hij weet ook, dat ik zelf wel weet, wat ik goed of fout doe.
Not that dangerous!
Wat een eer, wat een eer.. Teveel eer voor mij:
Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Biogarde het volgende:
Ah, vroeg me al af waar onze FOK!-clown was :')
pi_36613178
De mijne hoeft dat nooit, ik maak namelijk geen fouten

(heb het idee dat ik zondag ga blunderen als ik dit post )
  maandag 3 april 2006 @ 18:29:05 #90
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_36615124
*Oud-keeper meldt

Helaas door de studententijd geen tijd meer maar alsk tijd heb sta ik nog wel eens tussen de palen bij het 11tal van mn broer.

Altijd Uhlsport handschoenen gehad want dat waren de enige die echt precies lekker zaten. 1x adidas met fingersave gehad. Wat was dat een ramp je kon je handen echt maar in 1 houding hebben en daardoor nooit echt een lekkere grip gehad op de bal.

Ben niet abnormaal groot maar wel flinke sprongkracht dus kon overal bij.

Leukste vond ik altijd de 1 op 1 met de spits en dan er lekker vol inknallen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_36619823
idd Ulsport , ben nu aan mijn 3e of 4e paar bezig in 2 jaar tijd. Slijten wel snel, maar ze zitten oh zo heerlijk. Al vind ik juist het tegenovergestelde van wat numero_uno zegt, de Uhlsports vind ik net iets stijver aanvoelen dan de adidas die ik heb gehad.

Btw, zijn hier nog meer keepers die met een extra paar dunne craft handschoentjes in de keepershandschoen aan keepen?
pi_36624484
Ik heb nu Errea, ook lekker.
pi_36625105
Heb in het verleden altijd Uhlsport gehad, op een gegeven moment 3 seizoenen geleden ofzo moest ik even snel op zaterdagmiddag nieuwe handschoenen hebben (ze gingen op donderdag kapot op de training)..toen uit nood nog 1 paar Stanno's op de kop getikt, en sindsdien wil ik niets anders meer, geweldige dingen. Ze slijten ook niet zo heel hard (en ja ik hou wel eens een bal tegen )
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:30:13 #94
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_36654471
Afgelopen weekend maar snel vergeten.

Over handschoenen, ik heb een half jaar geleden voor het eerst Sells handschoenen gekocht. Er was geen enkel paar meer in mijn maat en het was al zaterdag. Op zondag mocht ik weer de wei in, dus moest wat proberen. In het begin was het heel erg wennen, ze sluiten vooral vrij nauw om de vingers. Dat is heel vreemd, het voelt vrij stug. Maar het zijn erg goede handschoenen. En nu zijn ze nog steeds top. En dat met toch wel behoorlijke wedstrijden die ik gehad heb.

Wat vinden we hier eigenlijk prettig als merken schoenen. Iemand al eens de " speciale" keepersschoenen van Uhlsport geprobeerd?
Live life to the Ender :D
pi_36655474
Nooit speciale keeperschoenen geprobeerd. Misschiens binnenkort eens doen, al zweer ik de laatste tijd bij mij Asics Japan met schroefnoppen (extra lang).
In de winkels proberen ze je nogal eens wijs te maken dat de vinvormige noppen beter zijn voor keepers, omdat je bij een draaiende beweging met de voet als het ware door de grond snijd en zo niet je knie verdraait. Allemaal mooi en waar, maar voor een keeper betekend het wel minder grip met bijvoorbeeld afzetten. Dus extra lange ijzeren noppen is wat keepers in mijn ogen nodig hebben.
Misschiens zelfs eens een paar rugbyschoenen kopen ofzo in de toekomst

BTW, hoe komt het dat jullie allemaal vlak voor de wedstrijd nieuwe handschoenen nodig hebben? Ik heb (bijna) nooit dat probleem, hebben jullie maar 1 paar?
pi_36656410
Valt mij op dat er zowiezo erg weinig schoenen met schroefnoppen meer verkocht worden. Heb nu zelf ook Adidas met van die vinvormige noppen, wel met langere stalen pinnen, maar daar heb ik geloof ik 5 winkels voor afgelopen. Maar opzich voldoen ze prima, ben pas 1 keer weggegleden bij het afzetten, maar dat was dan ook echt een vreselijk baggerveld.
quote:
BTW, hoe komt het dat jullie allemaal vlak voor de wedstrijd nieuwe handschoenen nodig hebben? Ik heb (bijna) nooit dat probleem, hebben jullie maar 1 paar?
Op het lage niveau waar ik op speel, en met de frequentie waarmee we trainen vind ik het een beetje overbodig om 2 paar handschoenen te hebben
  woensdag 5 april 2006 @ 18:02:57 #97
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_36682022
Sells zijn goede handschoenen, ik heb er ongeveer een half jaar mee gedaan.
(Wedstrijdhandschoenen) Deze kreeg ik van de club daarnaast had ik Uhlsports. Gelukkig had ik 4 paar handschoenen liggen, want mijn tas is zaterdag gejat dus nu heb ik nog maar 2 paar:N Ik denk dat ik ongeveer 4 paar handschoenen per jaar gebruik. Nu gebruik ik Stanno's en die vind ik ook lekker. Bij de Stanno Wizzard II die ik nu heb zijn de vingers korter dan normaal, want bij andere handschoenen waren de vingers in vergelijking met de rest altijd zo groot.
Not that dangerous!
Wat een eer, wat een eer.. Teveel eer voor mij:
Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Biogarde het volgende:
Ah, vroeg me al af waar onze FOK!-clown was :')
pi_36730974
Vraagje:

Wie vinden jullie de beste keeper in de Eerste Divisie?
pi_36738152
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 09:49 schreef Robar het volgende:
Vraagje:

Wie vinden jullie de beste keeper in de Eerste Divisie?
Ehm, ik ken alleen Vd Ban, Graafland, Vd Gouw en Vorm.
pi_36739172
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 19:16 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Eens, een keeper moet ook angst inboezemen bij aanvallers.

En Gomes mist nog wel meer dan alleen die uitstraling
De Steek boezemt angst in bij aanvallers wou je zeggen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')