De show maakte hem geliefder bij het publiek zou je kunnen zeggen, en bij de voorzitterquote:Op maandag 27 maart 2006 09:00 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Beetje vreemde gang van zaken dan, als trainer zijnde heb je toch ook wel in de gaten welke keeper meer punten voor je pakt? Daar zou show helemaal niks mee te maken moeten hebben.
Ook gemerkt, hoe lager je speelt, hoe harder het er aantoe gaat op het veld(alhoewel dat zwaarste blessure die ik al gezien heb in 3de klasse is gevallen, open-been en kniebreuk, echt griezelig). Hoogstwaarschijnlijk word het gebrek aan technisch vermogen zo gecamoufleerdquote:Het is niet zo dat ik anti-show ben, vind het soms prachtig, maar het is niet voor mij weggelegd om te gaan showen..laat mij maar gewoon simpel en op een 'lelijke' manier die ballen eruit houden. Bevalt mij en mijn teamgenoten het beste
Heb trouwens wel geleerd om af en toe juist niet met mijn hoofd naar voren richting de bal te gaan, vooral in de lage klasse waar ik speel zijn vaak een hoop lompe spitsen die gewoon vol gas doorgaan op je hoofd en dan 'vergeten' op te springen. Na 3 of 4 keer bewust een schoen in je gezicht te hebben gekregen leer je dat wel af, zeker als de stand er niet echt meer toe doet.
Tip van flip, gooi je handen/vuisten de lucht in en een knie naar voren, dan blijft ie volgende keer wel uit de buurtquote:Op maandag 27 maart 2006 09:00 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Beetje vreemde gang van zaken dan, als trainer zijnde heb je toch ook wel in de gaten welke keeper meer punten voor je pakt? Daar zou show helemaal niks mee te maken moeten hebben.
Het is niet zo dat ik anti-show ben, vind het soms prachtig, maar het is niet voor mij weggelegd om te gaan showen..laat mij maar gewoon simpel en op een 'lelijke' manier die ballen eruit houden. Bevalt mij en mijn teamgenoten het beste
Heb trouwens wel geleerd om af en toe juist niet met mijn hoofd naar voren richting de bal te gaan, vooral in de lage klasse waar ik speel zijn vaak een hoop lompe spitsen die gewoon vol gas doorgaan op je hoofd en dan 'vergeten' op te springen. Na 3 of 4 keer bewust een schoen in je gezicht te hebben gekregen leer je dat wel af, zeker als de stand er niet echt meer toe doet.
Dat is wel een optie, maar beetje lastig uit te voeren als je met je hoofd naar voren naar de bal glijdt (die dus op de grond is, en niet in de lucht)quote:Op maandag 27 maart 2006 22:23 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:
[..]
Tip van flip, gooi je handen/vuisten de lucht in en een knie naar voren, dan blijft ie volgende keer wel uit de buurtwerkt echt wel, eigen ervaring
![]()
Ja sorry had het niet helemaal goed gelezen, moet je gewoon us een trap of een duw uitdelen als de scheids niet ziet willen ze meestal wel rustig aan doen, en anders stuur je der een andere verdediger op af.....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:34 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Dat is wel een optie, maar beetje lastig uit te voeren als je met je hoofd naar voren naar de bal glijdt (die dus op de grond is, en niet in de lucht)
Probleem is dat als je zo een paar keer woest komt aanstormen slimmere spitsen hierop inspelen om jou juist pijn te doen(stapje opzei en schop op de enkel bv)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:06 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:
[..]
Ja sorry had het niet helemaal goed gelezen, moet je gewoon us een trap of een duw uitdelen als de scheids niet ziet willen ze meestal wel rustig aan doen, en anders stuur je der een andere verdediger op af.....
werkt bij ons nog, zit alleen nog maar in de A's weet niet of dat daarna ook nog kan.....
gewoon aanpakke![]()
zo slim zijn ze bij ons nog niet in ieder geval, ze hebben me wel us uit de lucht getrapt, toen een bal over de achterlijn zo gaan en ik der heen vlieg om die bal nog te halen en dan nadat je hebt afgezet nog even je poten onder je weg worden getrapt. Maar da's niet echt een pijnlijke zaak....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:19 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Probleem is dat als je zo een paar keer woest komt aanstormen slimmere spitsen hierop inspelen om jou juist pijn te doen(stapje opzei en schop op de enkel bv)
Juist en anders zeg je ff dat ie zichzelf even moet verwijderen anders wordt ie verwijderdquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:17 schreef Borkydude het volgende:
Als zo'n spits om me heen komt hangen bij een corner ofzo geef ik hem altijd wel een hoek.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:20 schreef orchideusstuifmeelsnuiver het volgende:
[..]
Juist en anders zeg je ff dat ie zichzelf even moet verwijderen anders wordt ie verwijderd![]()
Gelukkig heb ik daar geen last van en laat mijn pa me gewoon altijd met rust. Hij weet ook, dat ik zelf wel weet, wat ik goed of fout doe.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Gisteren 2-1 verloren, inhaalwedstrijd. Me vader zich helemaal druk maken terwijl ik echt niet slecht was.
Op het lage niveau waar ik op speel, en met de frequentie waarmee we trainen vind ik het een beetje overbodig om 2 paar handschoenen te hebbenquote:BTW, hoe komt het dat jullie allemaal vlak voor de wedstrijd nieuwe handschoenen nodig hebben? Ik heb (bijna) nooit dat probleem, hebben jullie maar 1 paar?
Ehm, ik ken alleen Vd Ban, Graafland, Vd Gouw en Vorm.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:49 schreef Robar het volgende:
Vraagje:
Wie vinden jullie de beste keeper in de Eerste Divisie?
De Steek boezemt angst in bij aanvallers wou je zeggenquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:16 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Eens, een keeper moet ook angst inboezemen bij aanvallers.
En Gomes mist nog wel meer dan alleen die uitstraling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |