Heb zojuist 2 kaartjes uit mijn printer zien rollenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tis zo goed als uitverkocht.
Juistja, die optie biedt Ticketservice tegenwoordig aan, makkelijk tochquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:15 schreef IV_Xample het volgende:
2 kaartjes uit jouw printer...jemig
heb je een -thuis-ticketservice
handig!
hahahaha
Ja! Ik! Mag ik je mailen??quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:05 schreef Noodlez het volgende:
Het concert is ondertussen uitverkocht, ik kan nog aan kaarten komen tegen de normale prijs. Ik denk toch dat ik nog ga, andere mensen nog interesse in kaarten? Prijs voor de kaarten: ¤43,25 per stuk, die ¤3,25 is de annuleringsverzekering.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:01 schreef newyorkcity het volgende:
Jaa, de cd ligt in de winkels, is ie toevallig 10 euro bij de mediamarkt?![]()
15,99 bij MM Utrecht. Helaas.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:01 schreef newyorkcity het volgende:
Jaa, de cd ligt in de winkels, is ie toevallig 10 euro bij de mediamarkt?![]()
Oh, waarom lees ik niet gewoon voordat ik postquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:33 schreef ssilvia1 het volgende:
Duet John Legend met Boris (Ordinary People)
http://giel.vara.nl/audioarchief.php
Dat verklaart misschien zijn eigen genre dat hij zingtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:52 schreef Day het volgende:
Ik heb vandaag naar Once Again geluisterd. Moest wel erg wennen. Vond na de 1e keer de helft niet echt mooi. Maar hoe vaker ik luister, hoe beter ik de nummers ga vinden.
Heb het duet met Boris ook gehoord nu. Hoorde Gordon vandaag zeggen dat je bijna het verschil niet hoorde tussen ze. Ik zou zeggen: Gordon, spuit je oren effe uit!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |