Al klopt het niet helemaal.. Legend claimt dat zijn stage name al veranderd was voordat American Idol met John Stephens op de proppen kwam en dat hij alleen maar blij was dat hij dat gedaan had.quote:Zijn echte naam is John Stephens en onder die naam bracht hij ook al eens een album uit, maar er deed ook een ongelooflijke kneus mee aan American Idol, die John Stephens heette, net toen onze John op het punt stond door te breken. Er was dus een andere naam nodig
Als het goed is ben ik er ook. Ik hoorde dat zijn concerten vrij lang zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:20 schreef Frosting het volgende:
Is er ook bij op 17 december... Idd erg duur maar goed alles over voor Johnny boi
Hij heeft er plezier in ja, raffelt het niet af... dus zorg dat je niet de laatste trein hoeft te halen of zo..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als het goed is ben ik er ook. Ik hoorde dat zijn concerten vrij lang zijn.
MSN?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:10 schreef Devano het volgende:
Ik heb een Rapidshare link naar het album. Ik weet dat ik de link niet mag posten, maar dat jullie even weten dat hij dus al online staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
Haha.. zo makkelijk gaat dat niet..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef Noodlez het volgende:
Ik had gehoopt op een mooie vrouw, want die passen perfect bij de muziek.
Moet je even ticketservice bellen: 0900-3001250. Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is het al uitverkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |