quote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef NX het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik nu met mijn stomme actie meteen een van die XBOXen gewonnen?![]()
Ik zal het je vanmiddag laten weten. Uitgebreide rapportage in zevenvoud voor 16:30 op je bureau.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:35 schreef Retuobak het volgende:
Ik vraag me toch af, wat vinden mensen dan mankeren aan the outfit? Is het gewoon het speltype of gewoon de uitvoering ervan?
Had gedacht dat het een soort Mercenaries is.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:35 schreef Retuobak het volgende:
Ik vraag me toch af, wat vinden mensen dan mankeren aan the outfit? Is het gewoon het speltype of gewoon de uitvoering ervan?
Ik ga hem vanavond eens proberen... laatste avond voor GRAW !quote:Op maandag 6 maart 2006 23:25 schreef gijsje79 het volgende:
Vind the outfit demo eigenlijk weinig aan.![]()
Doe ik met je mee, vormen we een teamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond eens proberen... laatste avond voor GRAW !
Is het zoiets als Mercenaries?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:12 schreef Bastard het volgende:
Ik heb the outfot demo te weinig gespeeld om er wat over te zeggen eigenlijk.. tis leuk dingen op te blazen, maar vond er weinig "diepgang" verder in zitten. Echt een beetje te simpel.
Maar wellicht is de full game wel leuk..
Kan het niet vergelijken nu.. dit is een MP demo waar Mercenaries een coole SP was!quote:
Sterfzequote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:20 schreef Retuobak het volgende:
Nemen ik en Fliepke het wel op tegen jullie 2 vanavond
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan het niet vergelijken nu.. dit is een MP demo waar Mercenaries een coole SP was!
De techniek is het zelfde, je kan mensen aanroepen om met je mee te gaan. Waar toen ik het niet deed liepen er ook mee.. leuke wel is dat je dingen kan oproepen zoals een kanon of een tank, en die vervolgens kan bedienen. Maar het geheel verliep bij mij allemaal een beetje hectisch. Van voor en achter werd ik aangevallen (2 tegen 1) had niet de tijd om ff rustig te kijken wat de controls doen of ik was al mol. Volgens mij heb ik ook op mn eigen mannetjes geschoten
Tis als de usernamequote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sterfze![]()
Oh, maar ik weet niet of ik iedereen Gamertag wel heb hoor,....
Ik heb die van iedereen meen ik, dus komt goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sterfze![]()
Oh, maar ik weet niet of ik iedereen Gamertag wel heb hoor,....
Ja, tis wel ff lachen inderdaad.. denk dat het snel verveelt wellicht.. maar theeft wel humor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]Oh is het zo'n demo
Ah dat wordt wel lachen !
En tis echt geweldig, mensen inbouwen met artillerie, vechten om de motor pool/artillery ding/radio tower etc.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]Oh is het zo'n demo
Ah dat wordt wel lachen !
Klaar met GR:AW hypen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:27 schreef Chocobo het volgende:
Meer Rainbox Six screens !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |