--------------------------------------------------------------------------------
Van een Andries fan
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Wat is die Andries een grote kuthoer in dat Big Brother. Politiek correcte praatjesmaker, maar ondertussen. Stuk boerenschijnheil van Tytjerk tot Tokyo. "Ik heb geen band met Kelly", nee natuurlijk niet, je hebt d'r alleen maar in de kont geneukt, boerenhoer! En weet u? Waar komt die kerel vandaan: uit fukking Drachten. Het Nieuwegein-Zoetermeer van het Noorden. Speedwalhalla en afbraakmentaliteit. Spuuglelijk, doortrapt en vies. U begrijpt het. Kutjebef heeft daar nog een appeltje mee te schillen. Want die fokkin poedelhoofd van een Andries woont in dezelfde straat waar kutjebef is opgegroeid.
Hierbij het adres:
Moezel 206
9204 EM Drachten
Daarmee wil ik dus zeggen...daar staat het huis van Andries, maar Andries is er niet. Hint, nint, notch, notch. P.S. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat heer Andries in zijn woonplaats inmiddels de laughing stock van het jaar geworden is. "Klap op syn bek kin d'r krije" roepen ze in mijn oude stamcafé. De link gaat trouwens naar de fanpagina van Andries waar onder andere hartverscheurende poëzie van de meester zelf te vinden is.
http://home.hccnet.nl/zippers.mistyk/home.html
Niet wetende dat haar gezang de kijkers de keel uitkomt!!
quote:Een heel triest en achtebaks figuur, maar geloof me Andries komt nog aan de beurt.
Op zondag 02 december 2001 20:00 schreef schatje het volgende:
'kun je hem eventueel op z'n bek slaan in geval van exit' aldus schijnheilige Andries, het hoopje stront uit het Noorden.
'ik wil als eerste zien als GJ op z'n bek valt' is ook zo'n uitspraak.
Het etterventje dat zijn medebewoners opstookte om buiten te zitten i.p.v. gezellig mee te doen met de dj avond van GJ.Die laatste had voor iedere bewoner een aantal platen meegebracht om aan ieder's smaak te voldoen.
Andries, wat een triest figuur.
quote:Hopelijk wordt hij straks genomineerd. Ik vind hem de walgelijkste van het stel, jawel jullie horen het goed: nog walgelijker dan Kelly en Ed. Weg met die griezel.
Op zondag 02 december 2001 21:56 schreef powergirl het volgende:
Een heel triest en achtebaks figuur, maar geloof me Andries komt nog aan de beurt.
Heel nederland kost hem uit.
En Powergirl kost hem helemaal uit, wat een viezerik.
Achterbaks ettertje.![]()
quote:Mee eens. Bij Ed en Kelly heeft het nog iets aandoenlijks. Die weten niet beter. Maar bij Andries is het heel bewust en berekenend. Hij weet precies waarmee die bezig is en gaat over lijken.
Op zondag 02 december 2001 22:20 schreef ForumFreak het volgende:[..]
Hopelijk wordt hij straks genomineerd. Ik vind hem de walgelijkste van het stel, jawel jullie horen het goed: nog walgelijker dan Kelly en Ed. Weg met die griezel.
zie ook weer het topic over de uitzending van vandaag
(weet iemand hoe je een link kan maken, de discussie over de anti dj Gertjan actie hoort absoluut thuis in dit topic)
Hier dus verder: Andries, deel 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |