ik denk dat dit niks uitmaajt, omdat pas na 4 weken minder hormonen worden afgegeven. de vierde week issie nog net zo betrouwbaar als de eerste 3 weken, maar doe niks waar jij je niet lekker bij voeltquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:24 schreef Fuente het volgende:
Als ik zou doorringen zou ik dat om de 3 weken doen, omdat het mij veiliger lijkt (kben door de pil heen zwanger geraakt en wil dus geen enkel risico lopen).
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:51 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat je het even de tijd moet geven, JJ13. Je lichaam moet toch weer wennen aan de Nuvaring.
Toen ik net de Nuvaring gebruikte, had ik last van moodswings. Oftewel, dan kon ik ineens snel geïrriteerd raken worden en vrij fel reageren op bepaalde momenten (zoals sommigen dat hebben als ze ongesteld zijn/moeten worden). Nu heb ik daar geen last meer van en ben ik de vrolijkheid zelve.![]()
ja, dat denk ik ook, ik wacht het nog even af
Ik herken dit Sabsie! Ik was gewend op vrijdagochtend de laatste pil te nemen en dan werd ik maandagochtend of -middag ongesteld. Vorige week donderdagavond heb ik de Nuvaring eruit gehaald en omdat die veel korter doorwerkt dan de pil dacht ik dat ik het zaterdag wel zou worden. Maar nee, zondagnacht kwam het pas.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:27 schreef Sabsie het volgende:
ik heb mijn ring er maandag uitgehaald en nog steeds heb ik nergens last van, maar ik word ook niet ongesteld. Misschien ben ik een beetje te ongeduldig, de vorige keer voelde ik het aankomenden en was ik woensdagochtend al ongesteld. Na ja maar even afwachten dus.......
Ik werd donderdagochtend ongesteld, jippieeeeeeee en ik had nergens last van. Dit is nu mijn 2e ringvrije periode en de vorige keer had ik er heel erg last van dus daarom was ik bang dat er misschien iets mis was gegaan. Juist omdat ik het niet voelde aankomen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:27 schreef Klusmus het volgende:
[..]
Ik ben trouwens veel minder ongesteld geweest dan met de pil en ik heb helemaal geen buikpijn gehad! Okay, op vrijdag had ik last van migraine, maar van de menstruatie zelf heb ik echt niks gemerkt en in totaal heeft het maar 3 dagen geduurd. Ikke blij!!
![]()
Zelfs dat heb ik nog nooit gehad, maar hij zit om m'n baarmoedermond, volgens mij zit ie daar echt best goed. Wel heb ik een paar keer gehad dat ik dat ding met tampon en al eruit trokquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:46 schreef flutterbye het volgende:
Ik heb 2 1/2 jaar de nuvaring gebruikt en hij is er nooit vanzelf uitgevallen. Idd alleen af en toe dat hij een stukje naar beneden kwam, niet dat hij dan echt uitstak maar dat je hem voelt zitten ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |