Ik was begonnen met het openen van een nieuwe topic totdat ik ontdekte dat ie onderaan wasquote:
quote:Het nieuwe nummer van Nelly Furtado is geniaal..
Ik ga niet stemmenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:24 schreef timbob het volgende:
Ik moet trouwens PvdA gaan stemmen volgens de stemwijzer
kwam die bij jou ook op nr1?!?!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:33 schreef Airelle het volgende:
links appel in Duh haag. Ik ga even op hun website koekeloeren.
btw vind jij dat de Zwarte Madonna plat moet??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:34 schreef Airelle het volgende:
"Voor elke Hagenaar".
Wel tof dat je op een local stemt.
ja, allemaal Nieuwe Nederlandersquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:36 schreef Airelle het volgende:
Heb je de kandidaten lijst gezien? ;').
quote:Nee heb nog niet gedaan... ik ga nu wel even StemWijzer DenHaag doen...
ja daarom begon ik ook over de Zwarte Madonna enzo... dat zegt je natuurlijk helemaal niksquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:39 schreef Airelle het volgende:
Allemaal dingen waarvan in denk, waar gaat het over? Haha, ik woon dan ook niet in Den Haag.
Ondanks het feit dat ik zes(!!) vragen heb overgeslagen haha komt er toch een goed advies uit. Namelijk op 1 D'66 2 VVD en op drie Links Appel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja daarom begon ik ook over de Zwarte Madonna enzo... dat zegt je natuurlijk helemaal niks
nou ja die vragen dan maar gewoon overslaan he.....
ik zal 'm wel even van Arnhem invullen
Ja, maar toen had ik je post nog niet gelezen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja daarom begon ik ook over de Zwarte Madonna enzo... dat zegt je natuurlijk helemaal niks
nou ja die vragen dan maar gewoon overslaan he.....
ik zal 'm wel even van Arnhem invullen
Maar ik kan geen Fries, dus ik weet niet wat ik allemaal heb ingevuld.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo heb ik de stemwijzer van Sneek in het Fries gedaan..
Kwam uit op. CDA.
.
Alledrie pretenderen ze liberaal te zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat ik zes(!!) vragen heb overgeslagen haha komt er toch een goed advies uit. Namelijk op 1 D'66 2 VVD en op drie Links Appel.
Een heleboel, imho.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:45 schreef Airelle het volgende:
Wat is er nou weer mis met het CDA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |