Nou, ik vond het maar zozo.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:47 schreef Bupatih het volgende:
Jippie, zometeen De Kannibalen weer op tv.![]()
!!!
Het was ook niet positief bedoeld, zeg maar.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, ik vond het maar zozo.
Kijkt aardig weg hoor, maar onder de tafel van het lachen lig ik niet.
Spuiten en slikken is leuker.
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij hebt nog niks van mijn cadeautje gezegd!???!
Dude, dat was Paltos niet, dat was ik zelfquote:Op maandag 6 maart 2006 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat was stóm van Paltos!
Jippie, zometeen De Kannibalen weer op tv.![]()
!!!
Waar heeft B het over?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, dat was Paltos niet, dat was ik zelf.
[ Bericht 12% gewijzigd door Paltos op 06-03-2006 21:58 ]quote:Op maandag 6 maart 2006 21:49 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, best wel inderdaad.![]()
Waar the hell bazel je over?![]()
Wie?quote:
Toch is het onhandig..quote:Op maandag 6 maart 2006 21:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is niet raar.
ShowChat (en andere slowchat-reeksen) werden ge-unstickied, om zo de overzichtelijkheid bovenaan de subforum-AT te bevorderen. Minder stickies, meer duidelijkheid.
En nu is er de Centraal-optie. Alle slowchat en centrale topics gaan naar beneden, zodat het bovenaan in de subforum-AT weer overzichtelijk wordt. Zoals in ONZ, daar zag je door de reeksen een leuk, 'normaal' topic niet meer.Nu wel.
Zó niet-grappig.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:12 schreef LeBeau het volgende:
Wat is dat voor een dom programma op Nederland 2?
Ben je op tv?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zó niet-grappig.
Tenenkrommend slecht!
Om te janken!
Enkel voor mensen die in een of meerdere centraal gezette reeksen posten.quote:
Nee, anders was het nu stil geweest op straat en zou iedereen gekluisterd voor de buis zitten.quote:
Ze proberen het wel erg hard.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zó niet-grappig.
Tenenkrommend slecht!
Om te janken!
Oh ja.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, anders was het nu stil geweest op straat en zou iedereen gekluisterd voor de buis zitten.
Het meest erge van alles is dat ze gewoon niet doorhebben dat ze niet-grappig zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze proberen het wel erg hard.
Dat maakt het alleen maar triester.
En toen déden we niet eens aan bonte avonden! Kun je nagaan!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
De bonte avond in groep 4 was nog leuker.
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En toen déden we niet eens aan bonte avonden! Kun je nagaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |