Zijn die niet gratis? Ik heb er wel es gewoon eentje gepakt van die stapel die die vasthield.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:14 schreef narcissist het volgende:
Ik ben echt niet een engel of een linkse rakker, maar je kunt toch wel een paar euro geven aan die zwerver die daar zijn krantje loopt te verkopen. Wel de supermarkt uitlopen met allemaal rotzooi wat je toch niet nodig en bier, maar dan nog geen rooie cent kunnen missen voor zon zwerver. Gun die mensen ook eens wat, ipv later op de dag een colaatje te halen. Vieze knieperts.
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:17 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Zijn die niet gratis? Ik heb er wel es gewoon eentje gepakt van die stapel die die vasthield.![]()
[..]
Zijn die niet gratis? Ik heb er wel es gewoon eentje gepakt van die stapel die die vasthield.![]()
[..]
Omdat daklozen niet meer dan 10 cijfers kunnen onthouden.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:19 schreef League het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom ze niet gewoon een krantenwijk nemen. Zijn er iig mensen die die kranten willen, en het verdient beter (lijkt mij dan).
Dan koop jij toch lekker zelf al die boekjes van die schooier overquote:Op maandag 6 maart 2006 18:19 schreef boekenworm het volgende:
Daar kan ik me in de stad inderdaad ook zo kwaad om maken. Iedereen loopt met de dure tassen vol kledij en andere prullala, en dan kunnen ze zo een zwever voorbij lopen. Sommige hebben dan nog heb lef om te klagen ook. Terwijl zij verzekerd zijn van een dak boven het hoofd, een warme maaltijd enzovoorts. Nee, veel Nederlandes zijn echt pure schoften![]()
hoeft ook niet, staat op een blaadje, daklozen zijn gewoon luiquote:Op maandag 6 maart 2006 18:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Omdat daklozen niet meer dan 10 cijfers kunnen onthouden.
Dat zijn zij ook. Ook van een maaltijd.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:19 schreef boekenworm het volgende:
Daar kan ik me in de stad inderdaad ook zo kwaad om maken. Iedereen loopt met de dure tassen vol kledij en andere prullala, en dan kunnen ze zo een zwever voorbij lopen. Sommige hebben dan nog heb lef om te klagen ook. Terwijl zij verzekerd zijn van een dak boven het hoofd, een warme maaltijd enzovoorts. Nee, veel Nederlandes zijn echt pure schoften![]()
ze kopen toch alleen maar drugs van dat geld, vieze stink zwervers ook altijdquote:Op maandag 6 maart 2006 18:14 schreef narcissist het volgende:
Ik ben echt niet een engel of een linkse rakker, maar je kunt toch wel een paar euro geven aan die zwerver die daar zijn krantje loopt te verkopen. Wel de supermarkt uitlopen met allemaal rotzooi wat je toch niet nodig en bier, maar dan nog geen rooie cent kunnen missen voor zon zwerver. Gun die mensen ook eens wat, ipv later op de dag een colaatje te halen. Vieze knieperts.
Who cares, de rest gaat er keihad van zuipen. Hetzelfde principe.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:22 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
ze kopen toch alleen maar drugs van dat geld, vieze stink zwervers ook altijd![]()
als er genoeg mensen zoals jij bestaan heeft zo'n zwerver niets te klagen. en ik zie niet in waarom jij je moet ergeren aan mensen met een andere mening dan jij. als je dit zo vaak ziet, ben jij blijkbaar gegene met een afwijkende mening.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:19 schreef boekenworm het volgende:
de rest?...je bedoelt de persoon die geen geld geeft aan zo'n kansloze? Die kunnen het zich veroorloven om ff flink door te zakken, dat kan zo'n kansloze niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:22 schreef narcissist het volgende:
[..]
Who cares, de rest gaat er keihad van zuipen. Hetzelfde principe.
Da's inderdaad waar.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:17 schreef Chriz2k het volgende:
Armoede is een keuze.
Jij bent bagger dat je je familielid niet in huis neemt.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:25 schreef boekenworm het volgende:
Als je een dakloze in je familie hebt gehad, en de verhalen hoord, zul je wel zien hoe bagger dat systeem is...
Misschien omdat het niet altijd kan? Misschien omdat je soms voor je eigen veiligheid moet kiezen bijvoorbeeld?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Jij bent bagger dat je je familielid niet in huis neemt.
blabla wat een zeik, had er dan wat aan gedaanquote:Op maandag 6 maart 2006 18:25 schreef boekenworm het volgende:
Als je een dakloze in je familie hebt gehad, en de verhalen hoord, zul je wel zien hoe bagger dat systeem is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |