Ik had vandaag nog iemand aan mijn bureau voor een probleem wat een week geleden was, maar wat inmiddels al lang opgelost wasquote:
oeh wel optijd laten weten hequote:Op maandag 6 maart 2006 20:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het houdt ons zo van de straat hè
[..]
Sorry, gisteravond heb ik de laatste opgegeten. Bij de volgende ronde kan je komen afhalen![]()
Ze zijn niet zo snel neequote:Op maandag 6 maart 2006 20:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog iemand aan mijn bureau voor een probleem wat een week geleden was, maar wat inmiddels al lang opgelost was
Van waar moet je komen?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh wel optijd laten weten heander is het weer op zo
Hij was nog toonbeeld nerd ook, terwijl ik nog zo gevraagd had om een knapperdquote:
tilburg...quote:
Dat heb je helemaal niet gevraagdquote:Op maandag 6 maart 2006 20:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Hij was nog toonbeeld nerd ook, terwijl ik nog zo gevraagd had om een knapperd
Ik heb het wel gevraagd!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal niet gevraagd![]()
Je hebt toch niet et veel datat staan op je Y schijf he?![]()
Goed zoquote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb het wel gevraagd!![]()
Ik geloof dat ik er niks op heb staan
Dan laat maar, zal er aan denken om er niks op te zettenquote:
quote:
Je wil het wel horen!quote:
over snoeiharde pr0n hebben...dan reageert iederen... ongetwijfeldquote:Op maandag 6 maart 2006 19:28 schreef MoChe het volgende:
wanneer komt moks nou... kunnen we het weer over snoeiharde pr0n hebben
Hectisch-druk!quote:
ah juist...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:52 schreef MoChe het volgende:
[..]
over snoeiharde pr0n hebben...dan reageert iederen... ongetwijfeld
ik hou het niet bij...quote:
Jij hebt een "quote:Op maandag 6 maart 2006 20:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik hou het niet bij...Kan ik iig wel zodadelijk naar CSI gaan kijken..
![]()
ja...quote:
De mijne ligt helemaal opgerold op de bank te wachten totdat ik erbij kom zitten, en dan duurt het zeggen en schrijven 10 seconden en kan ik me ook niet meer fatsoenlijk bewegen...quote:Ik kan helemaal niks meer, ik ben in bezit genomen door poezebeest.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |