Grr, ik ook, maar zit hier tot 7 uur jullie tijd..quote:Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef nixxx het volgende:
ik heb ook honger.. en voor mij wordt er gekookt
Ik wil je niet afleiden van je keuze. Lasagne is inderdaad lekker, mits vegetarisch.quote:
Ik ben toch niet echt weggeweest, doch iets minder euh, opvallend aanwezig dan aanvankelijk. Alles goed?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:15 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heej beestjuh! Log time no speak..
nooi op.. vegetarische lasagna... wat doe je er dan allemaal in?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:18 schreef beestjuh het volgende:
Ik wil je niet afleiden van je keuze. Lasagne is inderdaad lekker, mits vegetarisch.
Daar heb je van dat nep gehakt voor...heb ik wel eens geprobeerd, maar minder smakelijk...quote:Op maandag 6 maart 2006 17:18 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik wil je niet afleiden van je keuze. Lasagne is inderdaad lekker, mits vegetarisch.
Vegetarisch gehakt (quote:Op maandag 6 maart 2006 17:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
nooi op.. vegetarische lasagna... wat doe je er dan allemaal in?
heb dat vegetarische vleesvervanger wel eens op.. was er niet echt weg van..quote:Op maandag 6 maart 2006 17:22 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Vegetarisch gehakt (Ik weet het.), groente naar keuze en tomatensaus? Ik ben niet echt een chefkok hoor maar het smaakt altijd prima. Zijn nog legio andere mogelijkheden maar ik kies meestal de makkelijkste.
.
vegetarisch gehakt.... is dat gehakt van dieren die alleen maar planten eten?quote:
Ik ging er niet vanuit dat je weg bent geweest (meer iets van rond gehangen op andere fora)quote:Op maandag 6 maart 2006 17:20 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik ben toch niet echt weggeweest, doch iets minder euh, opvallend aanwezig dan aanvankelijk. Alles goed?.
Ja.. ik ga zo maar eens naar mijn diner afspraakquote:
kga zo maar eens 'koken'quote:Op maandag 6 maart 2006 17:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja.. ik ga zo maar eens naar mijn diner afspraak
Ik lurk altijd mee he. Hou me soms veilig op de achtergrond.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik ging er niet vanuit dat je weg bent geweest (meer iets van rond gehangen op andere fora)
Met mij alles ok..
Hou jij nog steeds mannen aan het 'lijntje'(zie foto die je ooit es geplaats hebt..)
Ik vergrijp me maar weer naar de Kellogs Cruchy Nuts.. (wat aardig begint te vervelen..)quote:Op maandag 6 maart 2006 17:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja.. ik ga zo maar eens naar mijn diner afspraak
Hehe, had ik beter geweten, had ik dat ook gewoon blijven doen (veilig meelurken op de achter grond) Helaas is het daar al te laat voor..quote:Op maandag 6 maart 2006 17:29 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik lurk altijd mee he. Hou me soms veilig op de achtergrond..
Nu heb ik héle dagen dat ik hier kan spammen, niks beters dan Fokken á ¤10 per uur.
(ja fokken á 20 per uur)
Hoe kan een ander forum mij nou boeien, nu ik hier ben geweest?
Kijk! Daar hebben we tenminste wat aan!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:54 schreef Q. het volgende:
Rot.
*Sluit zich daarbij aan..quote:Op maandag 6 maart 2006 17:40 schreef Mokster het volgende:
Ik EIS dat iedereen ophoudt over eten totdat ik thuis ben en zelf gekookt heb!!!!![]()
![]()
Tijd om naar huis te gaan en eten te makenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:40 schreef Mokster het volgende:
Ik EIS dat iedereen ophoudt over eten totdat ik thuis ben en zelf gekookt heb!!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |