abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35776676
Zoals de topic titel al zegt: ipaq gezocht.

Ik wil er maximaal 200 euro voor uitgeven en hij moet nog in de garantie periode zitten.
RaDa 4 life!! Ready 2 make an entrance so back on up!!!
pi_35778120
uhm ik heb nog zo'n Ipaq 37xx thuis liggen. werkt perfect heeft alleen geen wifi.
zit gewoon doos erbij enzo alleen geen garantie... (ik kan foto's voor je maken als je geinteresseerd bent)
dat ding is al wat ouder maar doet het nog prima. Activesync met outlook etc alles werkt.

100 euro incl. verzend. ?
Always Head North
pi_35778494
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:35 schreef Tekari het volgende:
uhm ik heb nog zo'n Ipaq 37xx thuis liggen. werkt perfect heeft alleen geen wifi.
zit gewoon doos erbij enzo alleen geen garantie... (ik kan foto's voor je maken als je geinteresseerd bent)
dat ding is al wat ouder maar doet het nog prima. Activesync met outlook etc alles werkt.

100 euro incl. verzend. ?
check mail
pi_35778918
You've got Mail
Always Head North
pi_35779728
ik heb nog een pocketloox te koop, een 420 (zie je niet vaak te koop) deze is met wifi kep hem inc. datakabel oplader hoesje stylus pen geen doos meer en ook geen garantie, echter is de pda in nieuwstaat géén krasjes.

rik@krimpendegekste.nl

180 euro.
pi_35809134
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:22 schreef masterrikkie007 het volgende:
ik heb nog een pocketloox te koop, een 420 (zie je niet vaak te koop) deze is met wifi kep hem inc. datakabel oplader hoesje stylus pen geen doos meer en ook geen garantie, echter is de pda in nieuwstaat géén krasjes.

rik@krimpendegekste.nl

180 euro.
you have mail
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')