Maar we gaan niet verhuizen, dus da's niet van toepassingquote:Op maandag 6 maart 2006 15:19 schreef MetalMessiah het volgende:
ald je goed poets doen ze er zeker 100,- bovenop.
Het is wel zo dat de staat waarin jij het laat zien aan de makelaar, aan de makelaar laat zien wat voor een vleesch hij in de kuip heeft; dat is wel lekker voor hem om te weten bij bezichtigingen. Geen enkele verkopend makelaar laat graag een vuil huis zien.
Net alsof die geldverstrekker dat nietr doorheeft als je een lening wilt afsluiten voor een verbouwing.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:30 schreef jack4ya het volgende:
(Een geld verstrekker ziet niet graag staan, dat het huis "onderhoud behoeft" oid)
Voor grote leningen kan je geldverstrekker een taxatie vragen zeker als je WOZ waarde niet hoog genoeg is.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:30 schreef satbetweter het volgende:
die geldverstrekker is een oplichter,met zijn taxatie,woz waarde is vaak al voldoende,tenzij je geen overwaarde heb.
Ik zou eens wat andere banken bezoeken.
In elk geval ik zal nooit een taxatie betalen,pure onzin.
Als je WOZ waarde 15000 euro verschilt met je (gewenste) hypotheekwaarde, krijg je zonder een taxatie echt die hypotheek niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:30 schreef satbetweter het volgende:
die geldverstrekker is een oplichter,met zijn taxatie,woz waarde is vaak al voldoende,tenzij je geen overwaarde heb.
Ik zou eens wat andere banken bezoeken.
In elk geval ik zal nooit een taxatie betalen,pure onzin.
Yup, wacht maar op de rekening!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:38 schreef dfens het volgende:
Wat een farce, die taxatie. Na 10 min was de beste man alweer weg.![]()
* dfens wordt ook makelaar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |