iedere fokker kan zich 'verkopen'.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:54 schreef Monidique het volgende:
Wel een grappig idee, moet ik zeggen.
nee dat is juist het mooie. ik ben zelfstandig en kan mijn avatar aanpassen zoals ik wil, binnen de fokgrenzen.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ligt er een beetje aan welke bedrijf bij jou past. gezien jouw huidige avatar zou ik zeggen een begravenisondernemer ofzo. neem gewoon ff contact me ze op
Heb mijn bruine ster al vaker verkocht.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
iedere fokker kan zich 'verkopen'.
ja maar dat is in het echt leven.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb mijn bruine ster al vaker verkocht.
ben niet te koopquote:Op maandag 6 maart 2006 13:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
iedere fokker kan zich 'verkopen'.
of je neemt een productnaam als foknaamquote:Op maandag 6 maart 2006 13:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
of je pakt het gewoon slim aan en laat mensen, zonder voor ze te betalen, gratis je avatar nemen. kijk maar die die honderde mongolen hier op fok met zo'n lelijke spam-avatar
kijk dat zie je verkeerd. ik krijg maandelijks geld van bar le duc omdat ze mijn naam gebruiken. plus natuurlijk heel mijn levenlang gratis bronwaterquote:Op maandag 6 maart 2006 14:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of je neemt een productnaam als foknaamzonder daar iets voor terug te zien
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
kijk dat zie je verkeerd. ik krijg maandelijks geld van bar le duc omdat ze mijn naam gebruiken. plus natuurlijk heel mijn levenlang gratis bronwater![]()
En dat vrouwtje op je avatar betaald jou ook omdat ze nu gratis reclame krijgt voor d'r hoerenkast?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
kijk dat zie je verkeerd. ik krijg maandelijks geld van bar le duc omdat ze mijn naam gebruiken. plus natuurlijk heel mijn levenlang gratis bronwater![]()
ik ben haar "pimp" dus iedereen die een date met haar wilt moet even contact opnemen met mijquote:Op maandag 6 maart 2006 14:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En dat vrouwtje op je avatar betaald jou ook omdat ze nu gratis reclame krijgt voor d'r hoerenkast?
Kijk, een schandknaapjequote:Op maandag 6 maart 2006 13:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb mijn bruine ster al vaker verkocht.
tussen de 50 en 100 duizend zandkorrels ?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:38 schreef jimjim1983 het volgende:
ik denk toch wel tussen de 5 en 10 cent per maand.
mij zouden ze tussen de 50 en 100 duizend moeten betalen![]()
Kamelenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:44 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
tussen de 50 en 100 duizend zandkorrels ?![]()
of was het nou VNU.quote:
wat wil je überhaupt zeggen?quote:
Rupiahquote:Op maandag 6 maart 2006 14:44 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
tussen de 50 en 100 duizend zandkorrels ?![]()
heineken, samson, durex extra large. je weet wel.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:17 schreef p-etr-a het volgende:
Grappig idee, ik denk dat het best zou kunnen. Maar het probleem is: waarmee word jij geassocieerd en welk bedrijf zal dus in jouw avatar willen adverteren? Als je veel in muziek post kan een artiest zijn nieuwe album via je avatar onder de aandacht brengen, maar een duizendpoot (wat je toch best wel bent) is lastiger. Het kan natuurlijk altijd wel voor iets zoals Knorr.
Ik vind je geen bier-user, denk dat zij eerder voor Het_Biertje ofzo gaan, shag meer iets voor een kastanova en durex extra large voor dwc_ruffryder.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heineken, samson, durex extra large. je weet wel.
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik vind je geen bier-user, denk dat zij eerder voor Het_Biertje ofzo gaan, shag meer iets voor een kastanova en durex extra large voor dwc_ruffryder.
Misschien kan je een idee ook deponeren? Verdien jij er ook nog iets mee.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
toch leuk dat met mijn idee mensen rijk kunnen worden![]()
ik verdien zo schandalig veel dat ik anderen ook wel eens wat gun.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:37 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Misschien kan je een idee ook deponeren? Verdien jij er ook nog iets mee.
En toch nog zo economisch denken.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik verdien zo schandalig veel dat ik anderen ook wel eens wat gun.
dat denk ik ook. dus je bent het toch wel stiekum met me eens.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:45 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
En toch nog zo economisch denken.
Maar om echt een antwoord op je vraag te geven denk ik dat een user die voor je adverteert toch wel 50 euro per week kan kosten, als hij of zij maar genoeg post en in verschillende, goed lopende topics. Het is denk ik een stuk effectiever dan een banner op Fok en die zijn vast nog duurder.
Vind je dat ik zo stiekem doe?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat denk ik ook. dus je bent het toch wel stiekum met me eens.
daar komen wel wel uit. denk ik. idee is altijd 30%quote:Op maandag 6 maart 2006 22:48 schreef p-etr-a het volgende:
Ik denk dat de enige barrière is dat je ook wat moet afstaan aan Fok zelf, omdat je niet alleen in een avatar maar ook op het forum adverteert.
ja. dat is een lang en mooi verhaal. dat heet zwart-wit, niet negatief.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:48 schreef Viking84 het volgende:
Hm, wat staat er eigenlijk precies op je logo? Een kerkhof in negatief?
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
en durex extra large voor dwc_ruffryder.
tsja, ook jij hebt een stigma.quote:
Ja, je moet wel een beetje uitkijken met wat je zegt dan. Maar zeg nou zelf: als Pietverdriet reclame maakt voor Iglo, dan is dat denk ik best een goede zet. Ook al zullen de posts niet altijd over eten gaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:47 schreef Kluupkluup het volgende:
tong80 zou het meest waard zijn denk ik.. maar wie wil zo'n usaer nou sponseren?
komt bij dat alles wat de user post in verband gebracht kan worden met het merk, wat ook niet aantrekkelijk is..
Da's heel redelijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar komen wel wel uit. denk ik. idee is altijd 30%
wat is jouw bedrijf?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:37 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zou zelfs willen betálen om mijn bedrijf níet in jouw avatar te krijgen.. kan ook geld opleveren voor je hè![]()
mag ookquote:Op maandag 6 maart 2006 23:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga m'n avatar verdelen in 10x10 pixels, die ik dan per stuk voor 1 euro per maand verhuur.
dank voor uw aanbod. gelukkig ben ik op mijn bureau voorzien van een hele afdeling die merken waardeertquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:00 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik wil wel een bedrijfswaardering doen, en indien gewenst gepast fiscaal-juridisch advies geven. Mijn uurloon is trouwens 200 euro, heel schappelijk.
Spijtig. Het is altijd prettig zaken doen met een sterk merk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dank voor uw aanbod. gelukkig ben ik op mijn bureau voorzien van een hele afdeling die merken waardeert![]()
ik hou je in mijn achterhoofd, maar ik doe wel zaken op basis van succes. no cure, no pay.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Spijtig. Het is altijd prettig zaken doen met een sterk merk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |