Ik kijk geen talpa tv meerquote:Op maandag 6 maart 2006 20:32 schreef newsman het volgende:
Willeke op TV
Mooi gesproken Athalon, ik hoef er niets aan toe te voegen.quote:
quote:
tsjaquote:
heb je een persoonlijk geschil met Talpa ofzo omdat je altijd zo negatief bent over Talpa?quote:
nee, dat niet maar ik zat gisterenavond naar het voetbal te kijken en dat was zo waardeloos dat ik me nu voorgenomen om niet meer naar deze kliekjes zender te kijkenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb je een persoonlijk geschil met Talpa ofzo omdat je altijd zo negatief bent over Talpa?
weer de kans voor een boek natuurlijk
Ze hebben meer aan dan in Zweden.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef frizti het volgende:
In belgie zitten ze te wachten op hun live uitzending.
[afbeelding]
quote:
Good for you!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:26 schreef Muerte het volgende:
[..]
Was lekker vroeg thuis en na het eten heb ik toch maar even de streams aangeslingerd.![]()
Dacht wel dat ik je er een plezier mee deed.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
als zij het vraagt, krijgen ze nog mijn laatste tientje
ohja, ik kijk alleen via een andere site naar wedstrijden van PSV en voor de rest meestal gewoon online en niet via de 'live' streams dus van reclame en alle gezeik heb ik geen lastquote:Op maandag 6 maart 2006 20:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, dat niet maar ik zat gisterenavond naar het voetbal te kijken en dat was zo waardeloos dat ik me nu voorgenomen om niet meer naar deze kliekjes zender te kijken
quote:
Even een vraagje, hoe vind je de kwaliteit van mijn caps en dan bedoel ik de scherpte.quote:
zondag pas hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Lieve Athalon, jij ook héél erg bedankt hoor
![]()
![]()
.......oh ik ga straks huilen, als ik echt afscheid moet gaan nemen![]()
![]()
![]()
Super!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Even een vraagje, hoe vind je de kwaliteit van mijn caps en dan bedoel ik de scherpte.
Ik vind jou caps altijd van hoge kwalitiet, zeker als ik ze wil gebruiken voor het faken is een goede kwaliteit van belang en daar voldoen jou caps eigenlijk altijd wel aan.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Even een vraagje, hoe vind je de kwaliteit van mijn caps en dan bedoel ik de scherpte.
Ben begonnen met het vervangen van mijn spullen, dat gaat nog wel even een tijdje duren, maar de eerste fase is nu afgesloten en ik hoop over een paar mannden klaar te zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind jou caps altijd van hoge kwalitiet, zeker als ik ze wil gebruiken voor het faken is een goede kwaliteit van belang en daar voldoen jou caps eigenlijk altijd wel aan.
Voor mij ben je één van mijn favoriete cappers hoor![]()
![]()
Ja, heel apartquote:Op maandag 6 maart 2006 20:44 schreef newsman het volgende:
Wel vreemd ik hoor allemaal persoonlijke gegevens van mensen, voorbij komen op de streams
Ik pas, ik stop ineens.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
zondag pas hoorwe mogen nog een weekje afkicken
![]()
Wat heb je nu staan ? en wat moet het worden ?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:46 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ben begonnen met het vervangen van mijn spullen, dat gaat nog wel even een tijdje duren, maar de eerste fase is nu afgesloten en ik hoop over een paar mannden klaar te zijn.
Hebben we het nog wel eens over in de komende week, als de streams definitief dood zijn en wij zitten af te kicken is er wat meer ruimte voor andere dingen.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat heb je nu staan ? en wat moet het worden ?
Precies... altijd leuk zulke infoquote:Op maandag 6 maart 2006 20:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hebben we het nog wel eens over in de komende week, als de streams definitief dood zijn en wij zitten af te kicken is er wat meer ruimte voor andere dingen.![]()
Gaat duidelijk niet altijd goed nee...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:51 schreef regenworm het volgende:
lekker je bank of gironummer of het internet niet zo slim allemaal
Er is weer totaal niet over nagedacht je kan dit toch niet maken persoon gegevens over het internet.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:51 schreef Foreverblue het volgende:
Ze draaien steeds het geluid weg... partij irritant. Los het dan anders op dan complete stilte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |