Hoi Snappiequote:
Hai Bong.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Snappie
Ga je ook nog de finale kijken vanavond?
Ja ME2, ben toch wel benieuwd of de finale nog een beetje boeiend wordt, zelf denk ik van niet...maargoed, net wat je zegt, je moet toch de periode afsluiten en daar hoort de finaleuitzending natuurlijk zeker bijquote:Op maandag 6 maart 2006 17:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Bong.
Ikke wel hoor, even de periode afsuiten![]()
Geweldig spannend...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:57 schreef stil het volgende:
HBB tot aan het einde toe spannend.
[afbeelding]
Whelloquote:Op maandag 6 maart 2006 17:10 schreef Sjet het volgende:
Whello
Het is echt K-weer daar in Aalsmeer..... is het hier nog wat beter, met het zonnetje erbij. Ik ga nog gauw maar even een rondje lopen met de honden.
Vaarwel alvast lieve Hobjequote:Op maandag 6 maart 2006 17:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geweldig spannend...
Nou have fun iedereen...
Mijn laatste post denk ik hier.. of maybe rond 22.00 nog..
Nu zwaai ik wel even![]()
Moet je wel eens online komen hequote:Op maandag 6 maart 2006 17:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vaarwel alvast lieve Hobje
En ik spreek je nog wel op MSN
Oja, natuurlijkquote:
Doei MissHobje, misschien tot vanavond nog danquote:Op maandag 6 maart 2006 17:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geweldig spannend...
Nou have fun iedereen...
Mijn laatste post denk ik hier.. of maybe rond 22.00 nog..
Nu zwaai ik wel even![]()
Hai Sjetje en doei ook maar weer gelijkquote:Op maandag 6 maart 2006 17:10 schreef Sjet het volgende:
Whello
Het is echt K-weer daar in Aalsmeer..... is het hier nog wat beter, met het zonnetje erbij. Ik ga nog gauw maar even een rondje lopen met de honden.
Hai Newsiequote:
Vandaar dat ik nu nog maar even gaquote:Op maandag 6 maart 2006 17:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Sjetje en doei ook maar weer gelijkHier is het helaas hetzelfde als in Aalsmeer, maar wandelze met de hondjes en hopelijk blijft t daar redelijk mooi weer
Mijn god Regenworm wat doe je me aanquote:Op maandag 6 maart 2006 17:54 schreef regenworm het volgende:
BB Zweden:
Die Jessica heeft een aardige straf gekregen voor het slaan van een mede bewoner.
De vertaalrobot sprak:
Hooglezen.
Met achtergrond van van gisteren incident daar Jessica en Muffe belanden in meningsskiljaktigheter heeft Big Brother besluiten dat bejegenen de incident met een straf, opdat verhinderen dat iets ernstig zal gebeuren in de toekomst.
Jessica vragen alle te worden verzamelen in de bank en voorlezen het brief die Big Brother heeft gezonden in.
Big Brother verklaren dat datgene uitzien te zijn een slag op Muffe, van Jessica, eigenlijk was een duw. Het staan helder nadat Big Brother zorgvuldig heeft analyseren van gisteren afbeelding+materiaal. De duw worden van mening zijn echter zijn een geweldshandeling die Big Brother onder geen omstandigheiden tolereren en heeft dus besluiten dat veroordelen uit straffen naar Jessica.
Het gebeurtenis elkaar zien, van Big Brothers zijde, die een in de rij van meer ongelukkig incidenten daar alcohol en hard woordenwisselingen zijn een groot deel van de probleem en geeft daarom Jessica alcohol+verbod. Naar deze worden afnemen Jessica zijn winst+gelden en de mogelijkheid te kandidera naar huis+chef.
Met aanleiding van Jessicas vroeg uitbarsting in erop lijkend situaties straffnomineras zij ook en worden afnemen het gerecht te nominera iemand van de overig deelnemers.
Jessica openen voor discussie en vragen, maar vragen ook zijn vrienden te respecteren dat Muffes en haar geschiedenis in de huis toebehoren aan hen en worden discussiëren exclusief hen ertussen. De overig deelnemers knikken instemmend en de discussie wegebben ook dat alle zijn betreffende överrens om dat alle moeten denken over zijn gedrag in de huis.
Tis een genot om te lezenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
lekker he zo'n vertaalpagina of vertaalpagina is lekker he
Ik hoor nu pratenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:15 schreef Sjet het volgende:
Ik hoorde net zingen op de streams...
Das mooi, ik ookquote:Op maandag 6 maart 2006 18:15 schreef Sjet het volgende:
Ik hoorde net zingen op de streams...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |