Ik versta geen Zweeds regenwormquote:Op maandag 6 maart 2006 14:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB Zweden is ook wel interessant op dit moment.
Kan handig zijn natuurlijkquote:Op maandag 6 maart 2006 14:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik ook niet gebruik gewoon de vertaalrobot en kijk naar caps en tv-uitzendingen.
Maar het is een BB-huis, dus neem ik aan dat er wel het één en ander op de streams te zien is geweest. Wordt dan lastig ontkennen voor Muffequote:Op maandag 6 maart 2006 14:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Talitha
Denk het niet Jessica wil dat Muffe erkend dat ze seks hebben gehad.
Dat deed hij niet en dat vond Jessica niet zo leuk.
Volgens mij heeft Muffe een vriendin dus ja dan ga je dat nooit erkennen.
Verder is die Jessica knettergek zeker als ze iets heeft gedronken.
En ze moet binnenkort voorkomen bij de rechter voor winkeldiefstal
Er zijn een aantal mensen in het forum die willen dat Jessica het huis wordt uitgezet.
Maar als ze dat doen is de smaakmaker wel uit het programma.
Wacht het allemaal wel af ik zag wel dat Jessica en Muffe met elkaar hebben gesproken misschien is het probleem wel uitgesproken.
Ik heb er geen caps of filmpjes van gezien.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar het is een BB-huis, dus neem ik aan dat er wel het één en ander op de streams te zien is geweest. Wordt dan lastig ontkennen voor Muffe. Ze zal het toch niet helemaal verzonnen hebben?
yes, daar begin ik morgen mee denk ikquote:Op maandag 6 maart 2006 14:31 schreef frizti het volgende:
Heb de BBBE streams maar weer eens aangezet.
[afbeelding]
yayquote:Op maandag 6 maart 2006 15:04 schreef regenworm het volgende:
14:47 Even geduld alstublieft
Zoals u wellicht gemerkt heeft, liggen de livestreams er momenteel uit. De Hoteliers zijn namelijk aan het oefenen voor de liveshow van vanavond. En dat willen we graag nog even geheim houden, zodat vanavond een mooie verrassing blijft! Zodra de repetitie voorbij is, gaan de streams weer de lucht in.
Bron: Talpa
http://www.bigbrother.se/kontrollrum/cam_asx.php?cam=free&code=&quality=highquote:Op maandag 6 maart 2006 15:06 schreef newsman het volgende:
Regemworm wat is nou de juiste livestream voor BB Zweden ??
Dankjequote:Op maandag 6 maart 2006 15:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
http://www.bigbrother.se/kontrollrum/cam_asx.php?cam=free&code=&quality=high
graag gedaan.quote:
Trouwens bij de buren doet die stream het niet dus, die moet ff verbeterd worden volgens mijquote:Op maandag 6 maart 2006 15:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
graag gedaan.![]()
Ik vol het eigenlijk alleen maar via het Zweedse forum en 's avonds kijk ik naar de stream.
Download de tv-uitzending en kijk er naar.
bedankt voor de info zal het doorgeven.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef newsman het volgende:
[..]
Trouwens bij de buren doet die stream het niet dus, die moet ff verbeterd worden volgens mij![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:32 schreef newsman het volgende:
Regenworm ik krijg net nieuws dat er ook een Big Brother Nigeria is kijk ff op google
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |