Ja, de dop was gewoon een beetje los. Er kon alleen lucht bij, maar dat is toch niet zo erg dat je er ziek van kunt wordenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
een hele weekend half open laten staan in een kantoor? kropen er al wormen enzo eruit?
vind je het gek dat je moet schijten?
Voedingsbodem, bacterien, warme constante temperatuur.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja, de dop was gewoon een beetje los. Er kon alleen lucht bij, maar dat is toch niet zo erg dat je er ziek van kunt worden![]()
Het was geen vloeibare compost wat in dat flesje zatquote:Op maandag 6 maart 2006 11:53 schreef longinus het volgende:
[..]
Voedingsbodem, bacterien, warme constante temperatuur.
Werkt beter als wonderolie![]()
meestal moet je dit soort dingen na het openen gekoeld bewaren zodat bacteriën geen kans krijgen, aangezien jij het dopje half open had laten staan (lucht is voldoende om het te laten rotten) en in een "kamertemperatuur" een weekend heeft laten staan is de kans groot dat je daar ziek van wordtquote:Op maandag 6 maart 2006 11:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja, de dop was gewoon een beetje los. Er kon alleen lucht bij, maar dat is toch niet zo erg dat je er ziek van kunt worden![]()
hhhmmm lekker diarree-sexquote:Op maandag 6 maart 2006 11:57 schreef c0nd0r het volgende:
Ik denk een rape drug de schoonmaker wacht op je op de wc dus pas maar op bij het bukken!
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:57 schreef c0nd0r het volgende:
Ik denk een rape drug de schoonmaker wacht op je op de wc dus pas maar op bij het bukken!
Het begrip koelkast is je ook onbekendquote:Op maandag 6 maart 2006 11:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Het was geen vloeibare compost wat in dat flesje zat![]()
Hé ja goed idee laat ik dat doen!quote:Op maandag 6 maart 2006 12:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
waarom post je niet een foto daarvan?![]()
Precies ! Das een reden om naar huis te gaan namelijkquote:Op maandag 6 maart 2006 11:59 schreef MouseOver het volgende:
Misschien heb je wel geluk als het alleen maar laxeemiddel is
mijn muis kruipt richting topicreportquote:Op maandag 6 maart 2006 12:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hé ja goed idee laat ik dat doen!
Waarschuw jij vast een modje?
Geen steken in je anus?quote:Op maandag 6 maart 2006 11:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar wat wil nu. Kom ik vanmorgen aan op mijn werk is de schroefdop een beetje open. Nu neem ik er net 1 slok van, begint mijn buik ineens te rommelen als een idioot, en heb ik het gevoel alsof ik schijten moet...
Lekker smaken doet t ook al niet, heb weleens per ongeluk een slok cola genomen uit een glas dat er al een paar dagen stond en ik moet zeggen dat het vers uit de fles smakelijker isquote:Op maandag 6 maart 2006 13:00 schreef buzzer het volgende:
het zal wel bedorven zijn. Dergelijk spul met voldoende zuurstof is een prima voedingsbodem voor allerhande bacteriën, die niet het beste met je voor hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |