Nee, ik weet het niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef Tommeke het volgende:
Ben er zelf ook wel schuldig aan, maar ik stop wel voor overstekende mensjes op zebrapaden, anders wordt mn auto zo vies, je weet
nou en? gewoon laten aankoeken en dan kun je ze makkelijk eraf halenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef Tommeke het volgende:
Ben er zelf ook wel schuldig aan, maar ik stop wel voor overstekende mensjes op zebrapaden, anders wordt mn auto zo vies, je weet
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef Tommeke het volgende:
Ben er zelf ook wel schuldig aan, maar ik stop wel voor overstekende mooie menisjes op zebrapaden, anders wordt mn auto zo vies, je weet
ik sta juist midden op de zebrapad stil als ze over willen steken, draai mijn geblindeerde ramen omlaag en roep dan heel hard, Hoi, hey meisje!quote:
Zodat ze vervolgens schrikken van je paupere puistenhoofd, dat onder je lonsdale-petje vandaan komt. Het feit dat er een peuk aan je mondhoek banjert doet het meisje besluiten je een fluim in je gezicht te geven.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:01 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik sta juist midden op de zebrapad stil als ze over willen steken, draai mijn geblindeerde ramen omlaag en roep dan heel hard, Hoi, hey meisje!
ik scoor altijd in mijn bmw 316 uit 1990 met uitbouwkitquote:Op maandag 6 maart 2006 11:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zodat ze vervolgens schrikken van je paupere puistenhoofd, dat onder je lonsdale-petje vandaan komt. Het feit dat er een peuk aan je mondhoek banjert doet het meisje besluiten je een fluim in je gezicht te geven.
PWNED!!!quote:Op maandag 6 maart 2006 11:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zodat ze vervolgens schrikken van je paupere puistenhoofd, dat onder je lonsdale-petje vandaan komt. Het feit dat er een peuk aan je mondhoek banjert doet het meisje besluiten je een fluim in je gezicht te geven.
fotoquote:Op maandag 6 maart 2006 11:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik scoor altijd in mijn bmw 316 uit 1990 met uitbouwkit![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mensen in a-team busjes zoals mij stoppen niet voor zebrapaden, maar besluiten bij het zien van een vrouwtje dat de weg overmoet met de sleutelbos, krik en sigarettenaansteker een brug te bouwen waar ze overheenkan.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij hebt zeker meer succes met je A-team busje![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mensen in a-team busjes zoals mij stoppen niet voor zebrapaden, maar besluiten bij het zien van een vrouwtje dat de weg overmoet met de sleutelbos, krik en sigarettenaansteker een brug te bouwen waar ze overheenkan.
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mensen in a-team busjes zoals mij stoppen niet voor zebrapaden, maar besluiten bij het zien van een vrouwtje dat de weg overmoet met de sleutelbos, krik en sigarettenaansteker een brug te bouwen waar ze overheenkan.
Mij valt het ook altijd op dat ik me ALTIJD erger aan langzame mensen in het verkeer.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:52 schreef G-string het volgende:
ik heb een bloedhekel aan iedereen die niet opschiet of aan de kant gaat voor me![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |