Dit heeft niets met winterbanden of sneeuw te maken.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:28 schreef c0nd0r het volgende:
Gewoon winterbanden verplicht maken!
Deutschland Deutschland, uber allesss!quote:Op maandag 6 maart 2006 10:28 schreef c0nd0r het volgende:
Gewoon winterbanden verplicht maken!
Ach, tief op. Ik heb deze week al 5 mannen gezien die op de rem trappen als ze in een slip raken.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:29 schreef dfens het volgende:
[..]
Dit heeft niets met winterbanden of sneeuw te maken.
Vrouw aan het stuur
![]()
De conclusie uit het verhaal:quote:Op maandag 6 maart 2006 10:26 schreef Gripper het volgende:
Gelukkig let bijna iedereen net even wat beter op dan normaal als de snelweg met een laag ijs is bedekt. Dat scheelt ongelukken enzo, handig. Behalve 1 mevrouw vanochtend natuurlijk.
Situatie:
We sukkelen met z'n allen lekker met 30 km/u over de snelweg, en er komt een andere snelweg bij. Iedereen braaf naar de linkerbaan, zodat het volk van de andere weg erbij kan. Domme trol blijft als enige rechts rijden, en tegen de tijd dat het te laat is, omdat ze zichzelf gaat vastrijden in het ritsen-pijltje, gooit ze d'r yuppige kutcooper maar gewoon naar links. Te bruusk natuurlijk, waardoor ze overdwars voor mij stil komt te staan. Ik kon nog net stoppen, en gelukkig de auto achter me die me anders alsnog in haar zijkant zou hebben geramd ook.
Ik:![]()
dom wijf:![]()
![]()
En dan vervolgens nóg langzamer voor me uit blijven rijden omdat ze zo geschrokken is...
De klacht: mensen die niet in de sneeuw kunnen rijden.![]()
Grip was inderdaad het enige wat er vandaag aan ontbrak. Ik kan daar zelf best mee omgaan, maar niet iedereen anticipeert daar kennelijk op. Anders was dit topic ook niet nodig geweest.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:37 schreef c0nd0r het volgende:
Ja! Get a grip!
Volgens mij istie gewoon boos dat ie nu z'n broek vol heeft
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:42 schreef MidnightRambler het volgende:
Winderbanden zijn een verkooptruc omdat banden slecht verkopen.
Blijf daar maar in gelovenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:42 schreef MidnightRambler het volgende:
Hij is niet wijs.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus je beweert eigenlijk dat mijn winterbanden net zo goed zijn als mijn normale banden in deze omstandigheden?
Het ligt ook altijd aan het weer of aan de banden, nooit aan iemands rijvaardigheid. Van het weekend op het nieuws, een wintersport-vrouw:quote:Op maandag 6 maart 2006 10:42 schreef MidnightRambler het volgende:
A50 van arnhem naar Oss, op de plek waar de A326 vanuit Nijmegen erbij komt (bij Ravenstein)quote:Op maandag 6 maart 2006 10:44 schreef nweenink het volgende:
Reden wij op dezelfde snelweg vanochtend? Ik trof zo'n zelden tuthola, en die zat nog te bellen ook! Domme snol!![]()
Zolang ze alleen zichzelf er maar mee hebbenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:50 schreef buzzer het volgende:
Ik kwam afgelopen woensdag ook zo'n klootzak tegen die vond dat hij op een complete ijsbaan de file wel even in kon halen met een kilometertje of 80-90 per uur de file in kon halen. De klootzak bleek het uiteindelijk niet te kunnen. Gelukkig alleen zijn eigen auto in de prak en verder niemand geraakt..
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:07 schreef RedDevil085 het volgende:
Sneeuw is kut, nuff said
Statement of the year!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Sneeuw is cool, alleen niet op de wegen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |