Warm water hebben we overigens zat, we hebben zo'n speciale 'geizer' voor de gootsteen in de gezamelijke huiskamer. Maar daar ga ik me toch echt niet staan wassen. Helaas is al het warme water op de kamers en douche weg.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je kan ook water koken. dan heb je ook warm water![]()
Nee, ik ben inderdaad niet bikkel genoeg me te gaan douchen in ijskoud water.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:19 schreef c0nd0r het volgende:
*Kras, kras, kras -> Niet geschikt*
Dat schijnt helemaal hip te zijn tegenwoordigquote:Op maandag 6 maart 2006 10:32 schreef Doderok het volgende:
Stadsverwarming? apart...
Zo reinigt iedereen zich in dorpen zonder waterleidingquote:Op maandag 6 maart 2006 10:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
pak een handdoek, washandje, t-shirt whatever. maak hem nat en was je daarmee schoon.
deo en een luchtje opdoen en niemand ruik je
En Bar-Le-Duc kan het wetenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo reinigt iedereen zich in dorpen zonder waterleiding
5 kilometer lopen naar de waterput om daar water te halenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo reinigt iedereen zich in dorpen zonder waterleiding
Dat is nog goed voor je conditie ookquote:Op maandag 6 maart 2006 10:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
5 kilometer lopen naar de waterput om daar water te halen![]()
ik douche sowieso nietquote:
je gaat er alleen wel van zwetenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is nog goed voor je conditie ook![]()
![]()
![]()
Zo flauw, maar toch leuk...quote:Op maandag 6 maart 2006 10:19 schreef c0nd0r het volgende:
*Kras, kras, kras -> Niet geschikt*
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
Een echte man doucht met koud water, garagezeep en een staalborstel
Ik vind het eerlijk gezegd nog viezer als je het alleen met je handen doet. Daar wordt een mens toch niet schoon van als je dat niet regelmatig goed boent met spons/washand?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Overigens heb ik zelf een enorme hekel aan mensen die zich douchen met WASHANDJES![]()
![]()
Zijn zeker van die labiele groenfronters die bang zijn om hun eigen reetgat/eikel/poes met blote handen aan te raken
![]()
ik ben toch echt van mening dat het goed scrobben van je lichaam met een washandje en douchegel meer effect heeft dan het simpel lafjes uitsmeren van douchegel over je lichaam.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Overigens heb ik zelf een enorme hekel aan mensen die zich douchen met WASHANDJES![]()
![]()
Zijn zeker van die labiele groenfronters die bang zijn om hun eigen reetgat/eikel/poes met blote handen aan te raken
![]()
De laatste keer dat ik een washandje gebruikt heb was toen mijn moeder me nog waste toen ik 5 was.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:55 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd nog viezer als je het alleen met je handen doet. Daar wordt een mens toch niet schoon van als je dat niet regelmatig goed boent met spons/washand?
Je kan je ook hard schrobben met je handen hoor... Of ben je heaumeauxquote:Op maandag 6 maart 2006 15:02 schreef Aurelium het volgende:
[..]
ik ben toch echt van mening dat het goed scrobben van je lichaam met een washandje en douchegel meer effect heeft dan het simpel lafjes uitsmeren van douchegel over je lichaam.
Ik moet er zelf ook niet aan denken, maar het is altijd nog beter dan idd de douchegel alleen maar uitsmeren en weer afspoelen.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een washandje gebruikt heb was toen mijn moeder me nog waste toen ik 5 was.
Viespeukquote:Op maandag 6 maart 2006 15:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een washandje gebruikt heb was toen mijn moeder me nog waste toen ik 5 was.
Met washandje scrobbed harder.quote:Je kan je ook hard schrobben met je handen hoor... Of ben je heaumeaux
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |