Sorry hoor, weet je wel hoe koud het is om er dan door te fietsen..?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:07 schreef LudoSanders het volgende:
Sorry hoor, maar weet je hoe koud het was afgelopen zaterdagavond?
Moet ik zijn/haar jas jatten..?quote:
En die heb je wel weer netjes teruggehangen?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:03 schreef Thijz het volgende:
en ik sta met een wildvreemde jas in m'n hand.
Een echte man gaat zonder jas naar buitenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
misschien had hij in een dronken bui gewoon een verkeerde jas meegenomen, wel kut voor je.
het is koud om zonder jas naar buiten te moeten gaan![]()
ts is geen echte man want hij gaat met zijn vriendin in een cafe biertjes drinkenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een echte man gaat zonder jas naar buiten![]()
En dan nippen, in plaats van echte slokken nemenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ts is geen echte man want hij gaat met zijn vriendin in een cafe biertjes drinken![]()
bier was waarschijnlijk een witte wijn![]()
hij vindt het niet lekker, maar moet het drinken van zijn vriendin omdat hij onder de plak zitquote:Op maandag 6 maart 2006 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan nippen, in plaats van echte slokken nemen![]()
hey, dat klinkt als een nieuwe hobbyquote:Op maandag 6 maart 2006 10:18 schreef Aurelium het volgende:
Tip: koop een jas van 800 euro, ga naar een pauper club/kroeg, hang de jas daar onbewaakt op en blijf wachten tot iemand em probeert mee te nemen. Sla die persoon vervolgens helemaal de tering in.
Of je gaat bronwater drinken, zoals Spa of... hoe heet dat andere merk ook alweer..?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hij vindt het niet lekker, maar moet het drinken van zijn vriendin omdat hij onder de plak zit![]()
Want anders.... Een maand geen sexquote:Op maandag 6 maart 2006 10:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hij vindt het niet lekker, maar moet het drinken van zijn vriendin omdat hij onder de plak zit![]()
ik heb geen idee welke je bedoelt, maar misschien staat hij hier bijquote:Op maandag 6 maart 2006 10:27 schreef Thijz het volgende:
[..]
Of je gaat bronwater drinken, zoals Spa of... hoe heet dat andere merk ook alweer..?
YA RLY!quote:Op maandag 6 maart 2006 10:32 schreef tonks het volgende:
O RLY?
Sorry, je staat er niet bijquote:Op maandag 6 maart 2006 10:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik heb geen idee welke je bedoelt, maar misschien staat hij hier bij![]()
nou het zal wat zijn als ik in wiki staquote:Op maandag 6 maart 2006 10:32 schreef Thijz het volgende:
[..]
YA RLY!
![]()
[..]
Sorry, je staat er niet bij
Ja, dan is de kwaliteit wel erg laagquote:Op maandag 6 maart 2006 10:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nou het zal wat zijn als ik in wiki sta![]()
ik bedoel maarquote:Op maandag 6 maart 2006 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dan is de kwaliteit wel erg laag
Dat is het nu alquote:Op maandag 6 maart 2006 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dan is de kwaliteit wel erg laag
ik post mijn kwaliteitspost altijd in een kwaliteitstopic dus daarom post ik hier, he kom op ik ben wel een kwaliteitsuserquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik post mijn kwaliteitspost altijd in een kwaliteitstopic dus daarom post ik hier, he kom op ik ben wel een kwaliteitsuser![]()
Neem jezelf niet te serieus, hčquote:Op maandag 6 maart 2006 10:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik post mijn kwaliteitspost altijd in een kwaliteitstopic dus daarom post ik hier, he kom op ik ben wel een kwaliteitsuser![]()
Da's wel heel ongenuanceerd...quote:Op maandag 6 maart 2006 10:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ook ooit eens bij mij gebeurd.
Gewoon een mooie jas van iemand anders meegenomen. Oog om oog, tand om tand.
serieus? ik ken dat woord niet. wat betekent dat?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:56 schreef Thijz het volgende:
[..]
Neem jezelf niet te serieus, hč![]()
[..]
Da's wel heel ongenuanceerd...
Dat weet ik welquote:Op maandag 6 maart 2006 11:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
serieus? ik ken dat woord niet. wat betekent dat?![]()
Dat heb ik ook wel es gehad. Maar wij hadden dezelfde jasquote:Op maandag 6 maart 2006 10:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
misschien had hij in een dronken bui gewoon een verkeerde jas meegenomen, wel kut voor je.
het is koud om zonder jas naar buiten te moeten gaan![]()
zakje cocaine, een pistool, valse paspoortenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:20 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel es gehad. Maar wij hadden dezelfde jas![]()
Oh wat was het zuur toen ik thuis kwam en uit me zakken wilde halen en er compleet andere dingen inzaten![]()
was het maar zo, kan ik ff after party-enquote:Op maandag 6 maart 2006 16:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
zakje cocaine, een pistool, valse paspoorten![]()
Maar natuurlijk maikuuul, het sneeuwt, het vriest maar meneer gaat zonder jas op de brommert slippend naar het cafequote:Op maandag 6 maart 2006 16:25 schreef Maikuuul het volgende:
Gewoon geen jas aandoen / bij het cafe van een vriend hangen
Ik ga altijd met de voet, en als het slecht weer is jas aan, hang hem op bij eetcafe vriend en ga zonder jas de stad in. Want dat eetcafe ligt toch in de stadquote:Op maandag 6 maart 2006 16:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
Maar natuurlijk maikuuul, het sneeuwt, het vriest maar meneer gaat zonder jas op de brommert slippend naar het cafe![]()
Aha op zo een manier. Dat kan natuurlijk, maar heb je nooit dingen in je jas die je bij je wilt hebben. Zoals peuken, labello, kauwgom?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ga altijd met de voet, en als het slecht weer is jas aan, hang hem op bij eetcafe vriend en ga zonder jas de stad in. Want dat eetcafe ligt toch in de stad
dialect, of is dit een gruuwlijke misser?quote:Ik ga altijd met de voet,
alsof iemand jouw jas wil hebbenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ga altijd met de voet, en als het slecht weer is jas aan, hang hem op bij eetcafe vriend en ga zonder jas de stad in. Want dat eetcafe ligt toch in de stad
Koude bedoeling lijkt mijquote:Op maandag 6 maart 2006 16:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En als je een man bent die doet alsof hij een vrouw is, of andersom of juist niet?quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:54 schreef Nawien het volgende:
[..]
En als je een man bent die doet alsof hij een vrouw is, of andersom of juist niet?
Enigzinsquote:Op maandag 6 maart 2006 16:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Heb ik je confused ernie, met mijn ingewikkelde zin?![]()
Joh? dan moet je in mijn "wat ik nou weer heb meegemaakt" topic gaan kijken. Woorden en zinnen die je daar vindt...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Enigzins
Ik ben zulke zinnen niet gewend van jou. Die komen meestal niet verder dan 8 woorden, waarvan 1 met drie lettergrepen.
Waarom denk je dat ik daar niet reageerde? Ik kon niet aan het niveau tippenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:59 schreef Nawien het volgende:
[..]
Joh? dan moet je in mijn "wat ik nou weer heb meegemaakt" topic gaan kijken. Woorden en zinnen die je daar vindt...Zelfs voor jou 2 hot 2 handle
Oh? Ik kan me iets herinneren over apenpakken?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik daar niet reageerde? Ik kon niet aan het niveau tippen
Ik wordt ook een dagje ouderquote:Op maandag 6 maart 2006 17:03 schreef Nawien het volgende:
[..]
Oh? Ik kan me iets herinneren over apenpakken?![]()
Wordt je naast vergeetachtig ook dement?![]()
Maar die was met opzet gedaan, al was het wel leuk om in te koppenquote:
Die typfout was geen opzetquote:Op maandag 6 maart 2006 17:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Maar die was met opzet gedaan, al was het wel leuk om in te koppen![]()
Maarja ik ben 5 jaar spits geweest dus ik zie het als mijn taak![]()
Moeten ze wel een garderobe hebben... Dat doen we dus nooit meer...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:26 schreef Dick-Schaffa het volgende:
in de garderobe ophangen of was een euro uitgeven te veel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |