Sorry hoor, weet je wel hoe koud het is om er dan door te fietsen..?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:07 schreef LudoSanders het volgende:
Sorry hoor, maar weet je hoe koud het was afgelopen zaterdagavond?
Moet ik zijn/haar jas jatten..?quote:
En die heb je wel weer netjes teruggehangen?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:03 schreef Thijz het volgende:
en ik sta met een wildvreemde jas in m'n hand.
Een echte man gaat zonder jas naar buitenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
misschien had hij in een dronken bui gewoon een verkeerde jas meegenomen, wel kut voor je.
het is koud om zonder jas naar buiten te moeten gaan![]()
ts is geen echte man want hij gaat met zijn vriendin in een cafe biertjes drinkenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een echte man gaat zonder jas naar buiten![]()
En dan nippen, in plaats van echte slokken nemenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ts is geen echte man want hij gaat met zijn vriendin in een cafe biertjes drinken![]()
bier was waarschijnlijk een witte wijn![]()
hij vindt het niet lekker, maar moet het drinken van zijn vriendin omdat hij onder de plak zitquote:Op maandag 6 maart 2006 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan nippen, in plaats van echte slokken nemen![]()
hey, dat klinkt als een nieuwe hobbyquote:Op maandag 6 maart 2006 10:18 schreef Aurelium het volgende:
Tip: koop een jas van 800 euro, ga naar een pauper club/kroeg, hang de jas daar onbewaakt op en blijf wachten tot iemand em probeert mee te nemen. Sla die persoon vervolgens helemaal de tering in.
Of je gaat bronwater drinken, zoals Spa of... hoe heet dat andere merk ook alweer..?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hij vindt het niet lekker, maar moet het drinken van zijn vriendin omdat hij onder de plak zit![]()
Want anders.... Een maand geen sexquote:Op maandag 6 maart 2006 10:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hij vindt het niet lekker, maar moet het drinken van zijn vriendin omdat hij onder de plak zit![]()
ik heb geen idee welke je bedoelt, maar misschien staat hij hier bijquote:Op maandag 6 maart 2006 10:27 schreef Thijz het volgende:
[..]
Of je gaat bronwater drinken, zoals Spa of... hoe heet dat andere merk ook alweer..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |