* TIP: Probeer het eens met je handen boven de dekens.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:47 schreef buzzer het volgende:
ik heb vannacht ook geen oog dicht gedaan, dus ik zit ook half lamgeslagen achter de computer...
Neequote:Op maandag 6 maart 2006 09:48 schreef Scorpie het volgende:
wil ik weten waar je droom over ging?
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:48 schreef Vipers het volgende:
[..]
* TIP: Probeer het eens met je handen boven de dekens.![]()
Goede nachtrust gewenstquote:
Samenvatting:quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Samenvatting:
Ik werd ontvoerd, gemarteld en opgesloten in een ranch vol dierensexliefhebberts![]()
![]()
![]()
hey dat kan kloppen ik weet nog dat ik bezig was met een hond er toen werd er iemand die vastgebonden was naast mij neer werd gegooidquote:Op maandag 6 maart 2006 10:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Samenvatting:
Ik werd ontvoerd, gemarteld en opgesloten in een ranch vol dierensexliefhebberts![]()
![]()
![]()
[..]
Samenvatting:
![]()
![]()
|quote:Op maandag 6 maart 2006 10:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Samenvatting:
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:19 schreef kebabkever het volgende:
[..]
|
Was het niet dat dromen je ervaringen op een rij zet?![]()
![]()
En jij zag het uit vanuit het oogpunt van....?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Samenvatting:
![]()
![]()
De ontvoerdersquote:Op maandag 6 maart 2006 10:27 schreef Zarc.oh het volgende:
[..]
En jij zag het uit vanuit het oogpunt van....?![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:31 schreef TheThirdMark het volgende:
Dus jij zag hoe je in je kont werd geneukt door een peard? kraanvogel
waar blijft nu de samenvatting van het perverse gedeelte???quote:Op maandag 6 maart 2006 10:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Samenvatting:
![]()
![]()
Je weet dat je in dromen je onderbewustzijn verwerkt?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Samenvatting:
![]()
![]()
Aha....quote:Op maandag 6 maart 2006 10:31 schreef TheThirdMark het volgende:
Dus jij zag hoe je in je kont werd geneukt door een peard?
Tip: stop met dierensport, dan gaat uw nachtmerrie misschien wel weg. (kan de nachthengst natuurlijk langskomen, resultaten behaald in het verleden bieden nu eenmaal geen garantie voor de toekomst)quote:Op maandag 13 februari 2006 11:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
GVD,
krijg de laatste tijd heel veel steken in mijn anus, van die pijnscheuten. En ja ik ben een homo en ik steek ook stiekem komkommers in mijn gat. Meestal gebeurt dit op de vervelendste momenten sportwedstrijd (u zit op peardrijden?)
w0w wat stoer...neem vannacht een slaappil ..overdosis en je slaapt zekerquote:Op maandag 6 maart 2006 17:57 schreef Koewam het volgende:
Gisteravond ook pas na 2en in slaap gevallen, terwijl ik er voor 12en in lag.
Maar dat kwam door een overdosis drugs
dat is kort maar krachtigquote:Op maandag 6 maart 2006 18:09 schreef Koewam het volgende:
Nee.
whehehequote:Op maandag 6 maart 2006 18:30 schreef TheThirdMark het volgende:
Echt veel duidelijk kan het idd niet. Ooit gedacht om de politiek in te gaan?
zie hier hoe het gaat:
journalist :Minister Koewam, kunt u dan geenenkele uitzondering maken betrefd Taida.
Minister Koewam: Nee
Hoe dubbelzinnigquote:Op maandag 6 maart 2006 10:12 schreef TheThirdMark het volgende:
Och gewoon ff slikken en weer doorgaan...
Werd je ook gefist door een bever?quote:Op maandag 6 maart 2006 10:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Samenvatting:
![]()
![]()
Of heeft het meer met een ander ding te maken?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:30 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Werd je ook gefist door een bever?![]()
![]()
gewoon ontspannen en probeer er van te genietenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Begint langzaam aan hilarisch te worden dit, maar ik zit er maar mooi mee
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:45 schreef the_jestert het volgende:
[..]
gewoon ontspannen en probeer er van te genieten![]()
Dudequote:Op maandag 6 maart 2006 10:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Samenvatting:
![]()
![]()
[..]
Samenvatting:
![]()
![]()
Hoe heb je trouwens vannacht geslapen? Of moet ik vragen: met wat..quote:Op maandag 6 maart 2006 20:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Begint langzaam aan hilarisch te worden dit, maar ik zit er maar mooi mee
Amper. Ben nu zo moe als een tierelier, en weet niet waardoor het komt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hoe heb je trouwens vannacht geslapen? Of moet ik vragen: met wat..
duuuhhh, dat komt door de animalsexquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Amper. Ben nu zo moe als een tierelier, en weet niet waardoor het komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |