abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 maart 2006 @ 05:09:09 #1
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_35763980
''The story of the assassination of U.S. Senator Robert F. Kennedy, on June 6th, 1968, which centers around 22 people who were at the Ambassador Hotel where he was killed.''

Wat opvallend is te noemen dat desondanks dat de film rond John F. Kennedy en zijn moord(enaar) gaat, dat deze film niet specifiek hen volgen maar 22 personen die aanwezig waren ten tijde van de moord.

De film wordt geregisseerd door Emilio Estevez. Hij is de zoon van Martin Sheen.

Een film over waargebeurde gebeurtenissen doen het altijd goed en de cast is ook zeer indrukwekkend te noemen:

Cast (in credits order)
Anthony Hopkins .... John Casey
Demi Moore .... Virginia Fallon
Sharon Stone .... Miriam
Elijah Wood .... William
Michael Bowen .... (attached)
Joy Bryant .... Patricia
Nick Cannon .... Dwayne
Emilio Estevez .... Tim
Helen Hunt .... Samantha
Joshua Jackson
Shia LaBeouf .... Jimmy
Lindsay Lohan .... Diane
William H. Macy .... Paul
Christian Slater .... Timmons

Je kunt het nu al gerust een toekomstige Oscar-kandidaat noemen. Er is veel voor nodig om zo'n film met zo'n cast te verpesten.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 6 maart 2006 @ 09:03:59 #2
3767 Herald
Come get some
pi_35765009
quote:
Op maandag 6 maart 2006 05:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat opvallend is te noemen dat desondanks dat de film rond John F. Kennedy en zijn moord(enaar) gaat
eh
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 6 maart 2006 @ 11:37:27 #3
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_35768316
Volgens mij zijn
quote:
Op maandag 6 maart 2006 05:09 schreef Asskicker14 het volgende:
... en de cast is ook zeer indrukwekkend te noemen:
quote:
Er is veel voor nodig om zo'n film met zo'n cast te verpesten.
niet compatibel met
quote:
Demi Moore .... Virginia Fallon
Sharon Stone .... Miriam
maar we zullen zien.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_40463275
Er is een teaser poster vrijgegeven. De release datum voor Amerika staat gepland op 22 november 2006.

pi_40463404

William H. Macy en Joshua Jackson

Elijah Wood en Lindsay Lohan

woensdag 17 januari 2007 @ 10:16:17 #6
3767 Herald
Come get some
pi_45429988
Gisteren in de sneak gezien. Vond het archiefmateriaal van Bobby indrukwekkender dan de film. Er is een hele rits sterren opgetrommeld die allemaal een klein verhaaltje hebben, maar de meeste van deze verhaaltjes zijn te summier en oninteressant.

Overigens moest de zaal wel lachen toen ze Elijah Wood ineens in een deuropening zagen. Hij heeft toch wel wat last van het Frodo-effect me dunkt
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_45566673
Ik heb hem gister in het Kijkhuis hier in Leiden gezien, maar wat een goede film is dit zeg. Het verhaal is educatief(ik als 21 jarige heb niet onwijs veel van Robert Kennedy meegekregen) en aangrijpend. Prachtige archiefbeelden gecombineerd met ijzersterke speeches, een goede cast en bijpassende muziek. Subtiele humor en gevoelige drama op het eind, een erg mooie film die mij iig wel even aan het nadenken zette.

(ook mooi dat bij dit soort films het publiek tijdens de aftiteling blijft zitten, ik heb altijd het idee dat ik de enige ben die dat doet maar gister bleef echt 90% zitten, erg mooi )
pi_45922144
komt hij hier in NL op DVD uit??? ik wil hem erg graag zien!
pi_45927886
Ik heb m woensdagavond in de bios gezien, was niet erg druk eerlijk gezegd maar goed. Leuk al die verschillende verhaaltjes hoor (overigens kon je het overzicht redelijk goed behouden) maar ik miste toch het uitdiepen daarvan, die paar 'speeches' die een poging tot deden pakten mij niet helemaal.
Toch zetten ze wel een aardig beeld van die tijd neer (zoals al eerder gezegd; educatief) en de archiefbeelden enzo zijn zeker een enorme +
Ashton Kutcher en Frodo vond ik trouwens niet zo sterk in deze film.

Ook hier bleef bijna iedereen zitten tijdens de aftiteling

@Billy_Mack; hij zal vast wel op dvd komen maar nu draait ie nog in de bios dus zal nog wel even tijd over heen gaan.
How rude!
pi_45960603
WTF deed Ashton Kutcher in dit film? Leek wel een fucking parodie of Punk'd aflevering ofzo..

Verder was hij wel goed (de film). + wat is Lindsay Lohan lelijk op de grote scherm

Mijn nutteloze toevoeging voor vandaag
pi_46128080
geinige leerzame film, ergnstig dikke cast maarja die spelen ook maar een kleine rol
Nothing to see here, carry on
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')