Kom je toch gewoon naar de buren, daar ben ik nog wel een maandje of wat te vinden.quote:Op maandag 6 maart 2006 05:22 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je zus, Ik ga dit nog missen de komende tijd vrees ik.![]()
Niee hoor, moet nogal lang reizen voor ik op kantoor zit vandaar dit vroege uur melke.quote:Op maandag 6 maart 2006 05:21 schreef melke het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je dan voor 'n werk doet? Post? Bakker?
Weet niet of ik daar welkom ben, maar we zien wel.quote:Op maandag 6 maart 2006 05:23 schreef Yolande het volgende:
[..]
Kom je toch gewoon naar de buren, daar ben ik nog wel een maandje of wat te vinden.![]()
![]()
Pff lijkt me zwaar. Vind je het niet vermoeiend?quote:Op maandag 6 maart 2006 05:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Niee hoor, moet nogal lang reizen voor ik op kantoor zit vandaar dit vroege uur melke.
Alleen welkom als je geen ban hebt gehad hierquote:Op maandag 6 maart 2006 05:26 schreef Muerte het volgende:
[..]
Weet niet of ik daar welkom ben, maar we zien wel.![]()
Jij altijd, twijfel je over het adres mail me dan even dan geef ik het je. (en doe een goed woordje voor je, maar dat is volgens mij niet nodig)quote:Op maandag 6 maart 2006 05:26 schreef Muerte het volgende:
[..]
Best wel, maar het is maar voor een maand of 3 en daarna, hoop ik op een klus dichterbij huis.quote:Op maandag 6 maart 2006 05:27 schreef melke het volgende:
[..]
Pff lijkt me zwaar. Vind je het niet vermoeiend?
Tuurlijk ben je er welkomquote:Op maandag 6 maart 2006 05:26 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik hoop/duim met je meequote:Op maandag 6 maart 2006 05:29 schreef Muerte het volgende:
[..]
Best wel, maar het is maar voor een maand of 3 en daarna, hoop ik op een klus dichterbij huis.
Ja Sjet, Muerte is altijd een beetje de doodsteek voor ons, dan weten we weer hoe laat het is en dat het einde in zicht is voor de nachtploeg.quote:
Dan komt het vast wel goed.quote:
Ach ja, het forum bloed toch langzaam doodquote:Op maandag 6 maart 2006 05:34 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja Sjet, Muerte is altijd een beetje de doodsteek voor ons, dan weten we weer hoe laat het is en dat het einde in zicht is voor de nachtploeg.![]()
![]()
Dan kom ik makkelijk door de procedure, ben het braafste jongetje van de klas.quote:Op maandag 6 maart 2006 05:28 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Alleen welkom als je geen ban hebt gehad hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor het aanbod Yolande, ik houd het zeker in gedachten.quote:Op maandag 6 maart 2006 05:28 schreef Yolande het volgende:
[..]
Jij altijd, twijfel je over het adres mail me dan even dan geef ik het je. (en doe een goed woordje voor je, maar dat is volgens mij niet nodig)![]()
![]()
Ja Sjet en je weet wat dat betekend he?quote:
Weet je zeker dat je mijn tweelingbroertje bentquote:Op maandag 6 maart 2006 05:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dan kom ik makkelijk door de procedure, ben het braafste jongetje van de klas.
Hoi Henk.![]()
Nou zo erg ben ik toch niet?quote:Op maandag 6 maart 2006 05:34 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja Sjet, Muerte is altijd een beetje de doodsteek voor ons, dan weten we weer hoe laat het is en dat het einde in zicht is voor de nachtploeg.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 05:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dan kom ik makkelijk door de procedure, ben het braafste jongetje van de klas.
Hoi Henk.![]()
Doen he!!! Ik wil je nog niet missenquote:Op maandag 6 maart 2006 05:37 schreef Muerte het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod Yolande, ik houd het zeker in gedachten.![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 05:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je mijn tweelingbroertje bent![]()
Braafste jongetje van de klas
![]()
![]()
![]()
Welterusten Henk.quote:
Nee niet zo erg maar als jij binnen komt schrikken we wakker en bedenken we ineens weer dat we naar bed moeten.quote:
quote:
Aha op zo'n manier, nou ja ga je toch redelijk op tijd naar bed.quote:Op maandag 6 maart 2006 05:41 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee niet zo erg maar als jij binnen komt schrikken we wakker en bedenken we ineens weer dat we naar bed moeten.![]()
![]()
Manu, gozert... lekker slapenquote:Op maandag 6 maart 2006 05:21 schreef Manu82 het volgende:
Ok we zijn afgelost denk ik dan!
Muerte goedemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yolande, Sjet en Melke slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 6 maart 2006 05:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja Sjet en je weet wat dat betekend he?![]()
Ach altijd braaf is ook zo saai.quote:
Ja ik ga bijna slapen... nog even mijn photoshop-frobel postenquote:Op maandag 6 maart 2006 05:45 schreef Yolande het volgende:
Maar nu ga ik echt weer wat anders doen , Muerte werkse en iedereen die gaat slapen weltrusten.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 05:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Shoot loopt die man weer met een dinges de hele dag,, OHNEE het is geen Doka![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten Yolande en tot ziens.quote:Op maandag 6 maart 2006 05:45 schreef Yolande het volgende:
Maar nu ga ik echt weer wat anders doen , Muerte werkse en iedereen die gaat slapen weltrusten.![]()
![]()
Misschien vinden ze wel dat ik er niet zo bij pas, kan toch?quote:Op maandag 6 maart 2006 05:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja![]()
Waarom zou je trouwens niet welkom zijn bij de buren?![]()
*kuch*quote:Op maandag 6 maart 2006 05:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik ga bijna slapen... nog even mijn photoshop-frobel posten![]()
Er zijn daar vast en zeker ook genoeg mensen waarbij je wel pastquote:Op maandag 6 maart 2006 05:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Misschien vinden ze wel dat ik er niet zo bij pas, kan toch?
Mallerd! Jij past er zeker tussen! Zou niet weten waarom niet.... Je past hier toch ook uitstekend tussen? Dan pas je daar ook hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 05:48 schreef Muerte het volgende:
[..]
Misschien vinden ze wel dat ik er niet zo bij pas, kan toch?
We zien wel melke.quote:Op maandag 6 maart 2006 05:49 schreef melke het volgende:
[..]
Er zijn daar vast en zeker ook genoeg mensen waarbij je wel past![]()
Hup onder de klamme lappen jij.quote:
Dank je Sjet, erg aardig van je.quote:Op maandag 6 maart 2006 05:51 schreef Sjet het volgende:
[..]
Mallerd! Jij past er zeker tussen! Zou niet weten waarom niet.... Je past hier toch ook uitstekend tussen? Dan pas je daar ook hoorneem dat maar van Sjet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |