Behalve een BLOWJOBquote:Op maandag 6 maart 2006 09:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wil je niet winnen dan?
Met die van jou win je waarschijnlijk helemaal niks
Thx.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:49 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Als ik hem win staat hij de volgende dag voor 1000 euro op marktplaats
Dit is een grapje toch? Ik mag toch zeker zelf wel weten wat ik met mijn spul doe?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:50 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Thx
Het is niet toegestaan prijzen te verkopen, te ruilen, of op een andere manier in te zetten voor commerciele doelen. FOK! behoudt het recht deelnemers uit te sluiten van deelname aan toekomstige prijsvragen wanneer deze regel wordt overtreden. Tevens vervalt in een dergelijk geval het recht op eventuele (andere) gewonnen prijzen.
Tuurlijkquote:Op maandag 6 maart 2006 10:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dit is een grapje toch? Ik mag toch zeker zelf wel weten wat ik met mijn spul doe?
einde onderzoek de mens wil een gratis Xbox360quote:Op maandag 6 maart 2006 11:26 schreef Quistis het volgende:
einde onderzoek... de mens is een kuddedier.... conclusie..... ja...![]()
ik geef je groot gelijk hoor! veel succesquote:Op maandag 6 maart 2006 11:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
einde onderzoek de mens wil een gratis Xbox360
Jij wint hem wel met een weddenschap ofzoquote:Op maandag 6 maart 2006 11:30 schreef Quistis het volgende:
[..]
ik geef je groot gelijk hoor! veel succes![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:30 schreef Quistis het volgende:
[..]
ik geef je groot gelijk hoor! veel succes![]()
![]()
ik heb niet zo'n mooi gelimiteerde zwarte... maar ik heb er al wel 1quote:Op maandag 6 maart 2006 11:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij wint hem wel met een weddenschap ofzo
Ach wit is veel meer stijlquote:Op maandag 6 maart 2006 11:33 schreef Quistis het volgende:
[..]
ik heb niet zo'n mooi gelimiteerde zwarte... maar ik heb er al wel 1whehe
pimpquote:
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Paar keer op f5 drukken dan komt die te voorschijn![]()
ik nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |