Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
Tijdens het opnieuw instellen van de zenders op mijn ouders tv zag ik op kanaal 37 een vreemde pc scherm op de tv verschijnen. Het OS is windows XP en er wordt vnc gedraaid verder is de tijdsaanduiding in de taakbalk correct.
Ik begrijp niet hoe dit kan.....eerst dacht ik aan een draadloze video transmitter maar als ik de cai kabel uit de tv trek dan verdwijn het. Mijn gedachte is nu dat het essent het uitzendt want ik kan me niet voorstellen dat een buurtgenoot zijn video-out op de kabel kan krijgen?
Dan zou het wel een heel erg vreemd testscherm zijn. Die jij bedoelt ken ik we,l hier is het een witte grafiek die de sterktes op verschillende frequenties aangeeft Maar dit lijkt op een gewone xp installatie, er waren 2 geopende mappen geminimaliseerd. Het enige vreemde was dat alles boven de taakbalk zwart was behalve een gemaximaliseerde explorer balk met ..x.x.. adapter erop te lezen.