Ook als je een andere studie of curses doet moet je dat lezen idd.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:16 schreef smesjz het volgende:
...
Begin alvast met het lezen van Milton's Paradise Lost. Lijkt mij een goede voorbereiding op je studie en nog leuk om te lezen ook.
1: Je weet dus blijkbaar niet hoe mooi het is anders zou je niet zoiets doms zeggenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:42 schreef Marruk het volgende:
Als ik dan toch op vakantie zou gaan dan zou het een mooi werelddeel worden![]()
En hopen dat het uitzendbureau belt ondertussen, ze verdienen genoeg aan me dus dan hoef ik nu eindelijk niet eens een keer te bellen naar ze lijkt me.
Ja, ik kwam een post van jou tegen en toen en ik deed zomaar ineens automatisch klik op jouw usericon. Xbox 360 ken er altijd in hequote:Op maandag 6 maart 2006 00:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had je heulemaal niet herkend man, met je usericon. Jij ook al zie ik
.
Verdomme, nou heb ik minder kansquote:Op maandag 6 maart 2006 01:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, ik kwam een post van jou tegen en toen en ik deed zomaar ineens automatisch klik op jouw usericon. Xbox 360 ken er altijd in he.
Newbiequote:Wel ff m'n oude usericon in m'n sig gezet, dadelijk raak ik hem kwijt. Ik ben een te nieuwe usert om zelf plaatjes te mogen uppen
.
Hoe heette je vroeger ook alweer?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:07 schreef Merkie het volgende:
Ja, nieuwe account he. Mijn oude account had een lager userid dan jij
.
1. Wat heet mooi? Die jappen vinden Nederland geweldig terwijl wij ze dan allemaal raar aankijken.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:58 schreef behAARD het volgende:
[..]
1: Je weet dus blijkbaar niet hoe mooi het is anders zou je niet zoiets doms zeggen
2: wil je wel werken? volgens mij wil je alleen huilen, anders had je allang werk gehad
Xantequote:Op maandag 6 maart 2006 01:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe heette je vroeger ook alweer?.
och, jij hebt tenminste nog een toekomst, itt tot de echte full time lopende band werkersquote:Op zondag 5 maart 2006 23:56 schreef Marruk het volgende:
Okay dan, haal je diploma, zoek iets uit wat je leuk vindt en dan hoef je niet aan de lopende band te staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |