Behalve dan dat 'px' niet in de height- en width-waarden magquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:26 schreef the_disheaver het volgende:
Maar das gewoon basis html kennis.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:19 schreef freiss het volgende:
@typhoon
Je kan ook enkele aanhalingstekens gebruiken.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:18 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Behalve dan dat 'px' niet in de height- en width-waarden mag
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:29 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
W3C HTML4 specs over de IMG tag en length type.
Wat is dat toch dat mensen altijd de drang hebben om hun scripts te publiceren, maar eigenlijk NIET willen dat iemand wat aanpast of veranderdquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:58 schreef Chandler het volgende:
Mensen willen jullie eens comments geven op het volgende ( http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=22019 ) en dan niet taal technisch hé
De normale manier om strings als een 'array' te benaderen is door middel van de curly brackets, $string{$pos}. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat hij over de normale brackets zeikt, laat staan een fatal error op geeftquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:09 schreef Darkomen het volgende:
Fatal error: [] operator not supported for strings
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:11 schreef Chandler het volgende:
werkt niet met IISdat weet ik iig
http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=20471
1 2 3 4 | { $outputO .= $begintijd . ":" . 15*$d . " - " . . "<br>"; // begintijd = 10:00:00 } |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | $starttijd = "10:00:00"; $stoptijd = "22:00:00"; $loop = true; list( $h, $m, $s ) = explode( ":", $starttijd ); list( $hstop, $mstop, $sstop ) = explode( ":", $stoptijd ); while( $loop == true ) { echo ( ( strlen($h) == 1 ) ? '0' : '' ) . $h . ":" . ( ( strlen($m) == 1 ) ? '0' : '' ) . $m . ":". $s ."<br>"; if( $h >= $hstop ) $loop = false; $m += 15; if( $m >= 60 ) { $m -= 60; $h++; } } ?> |
Ik heb je nieuwste file gedownload en dat lost het probleem opquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:37 schreef Chandler het volgende:
Darkomen, wil je eens proberen de $files te renamen naar $f (gewoon ff alle $FILESmisschien dat dat wel werkt? welke versie van php draai jij? en werkt het wel als je eerst $files = array() doet?
--> add; tevens heb ik even een update gemaakt waarbij ik aangeef dat $files (nu $f) een array is...
Jera; ik heb geen flauw idee, vind het best raar dat die error er in zit
Raar, het enige verschil was dat ik $f als array heb aangemaakt. Maar goed, kan ook aan de instellingen liggen héquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:39 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Ik heb je nieuwste file gedownload en dat lost het probleem op
PHP Version 4.3.9-1
Het ziet er wel stoer uitquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:34 schreef Chandler het volgende:
Maar wat vond je van het script? vind het fijn om dat te weten!
Ooow okee... Ja klinkt te logisch eigenlijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:24 schreef Nevermind het volgende:
Hm, nu ik je vraag wat beter lees slaat mijn antwoord nergens op in dit geval. Rekenen met datums doe je met UNIX timestamps, rekenen met tijd gaat wat anders. In jouw geval kan het misschien zo:
[ code verwijderd ]
door een foutje in de forumsoftware komt er ipv < < en ipv > > , hou daar ff rekening mee
Maak je GUI echt ubersimpel (zeg ik als (nu nog) GUI designer.)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:41 schreef Chandler het volgende:
Swets! top je comments. Inderdaad is mijn engels extreem bagger dus als je me daar bij zou willen helpen zou dat geweldig zijn! Heb je tevens nog comments en of tips? dan zou ik die graag vernemen. Je mag me ook wel mailen als je dat leuk vind. En dan kom je zelf ook in de credits
Ik ben even bezig om van mijn zolder een nieuw computerhok te makenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:30 schreef Chandler het volgende:
Je hebt gelijk swets; het gui is niet echt heel simpel hé... heb je misschien een idee van concept? misschien dat je iets kan tekenen oid? ps. zat ben ik de hele dag (tot 17.00) aan het scripten, dus als je tijd hebt!!! heel topf!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |