Ja en nee, inderdaad er zijn dus 3 opties.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:15 schreef JeRa het volgende:
[..]
Maar je haalt nu server-side en client-side dingen door elkaar. Die headers lijken me helemaal geen betrekking te hebben op je probleem. Je probleem is dus hoe je een formulier kunt submitten naar een nieuw scherm?
Port 80 in je router forwarden naar je server PC.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:03 schreef Desdinova het volgende:
ik heb nu wampserver draaien, en vanaf een andere computer is mijn server te bereiken via intern IP
is het ook mogelijk om dit van buitenaf toegankelijk te maken? zit wel achter een router..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | php // Lets show existing news $sql = mysql_query("select * from $table ORDER BY id DESC"); while($row = mysql_fetch_array($sql)){ echo "<tr><td>$row[title]</td> <td><a href='?action=delete&item=$row[id]'><strong>Verwijder</strong></a></td> <td><a href='?action=edit&item=$row[id]'><strong>Edit</strong></a></td></tr>"; } } echo "</table> "; } ?> |
Behalve dan dat 'px' niet in de height- en width-waarden magquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:26 schreef the_disheaver het volgende:
Maar das gewoon basis html kennis.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:19 schreef freiss het volgende:
@typhoon
Je kan ook enkele aanhalingstekens gebruiken.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:18 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Behalve dan dat 'px' niet in de height- en width-waarden mag
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:29 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
W3C HTML4 specs over de IMG tag en length type.
Wat is dat toch dat mensen altijd de drang hebben om hun scripts te publiceren, maar eigenlijk NIET willen dat iemand wat aanpast of veranderdquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:58 schreef Chandler het volgende:
Mensen willen jullie eens comments geven op het volgende ( http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=22019 ) en dan niet taal technisch hé
De normale manier om strings als een 'array' te benaderen is door middel van de curly brackets, $string{$pos}. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat hij over de normale brackets zeikt, laat staan een fatal error op geeftquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:09 schreef Darkomen het volgende:
Fatal error: [] operator not supported for strings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |