Goeie studie gekozen!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:13 schreef Oosthoek het volgende:
Ik zie nu dat ik zelfs de afwas gedaan heb.
ranzig zegquote:Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef Oosthoek het volgende:
Ik heb voor het eerst in 8 maanden mn wastafel en badkamer schoongemaakt!Ook mn kamer ziet er weer tiptop uit!
Maar m'n boek nog niet opengeslagen![]()
ik vroeg me al af waar al mijn spijkerbroeken en truitjes gebleven waren! Ergens op de grond in de badkamer!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:23 schreef Salvad0R het volgende:
ongewassen wasgoed .
De meeste studenten zijn gewoon varkens .
Troep is goed voor je weerstand.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ranzig zegben blij dat ik niet bij jou woon, maak toch echt wel 1 keer in de 2 weken badkamer en keuken enzo schoon
Wil je met me trouwenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:38 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik vroeg me al af waar al mijn spijkerbroeken en truitjes gebleven waren! Ergens op de grond in de badkamer!En ik heb al zeker anderhalve week niet afgewassen, en een maand niet gestofzuigd
![]()
je vergeet seksluchtquote:Op maandag 6 maart 2006 14:23 schreef Salvad0R het volgende:
het ruikt in elk studentenhuis hetzelfde; naar rotte pizza en ongewassen wasgoed .
Natuurlijk! Ik kan juristen nu eenmaal niet weerstaanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |