ben je vergeten je bril op te zetten en je gehoor apparaat?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:23 schreef Nuna het volgende:
Trouwens, in het spoor van met Dyanne Beekman was nog best leuk! Ik vond dat ze het heel leuk deed
Dat was denk ik sarcasme hoor!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:01 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ben je vergeten je bril op te zetten en je gehoor apparaat?
ik werd echt doodziek van haar fashion dingen
Nee, hoor helemaal niet. Ik vind haar serieus leukquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:45 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Dat was denk ik sarcasme hoor!
Ik kwam overigens echt niet meer bij van dat stukje met die Vietnamezen: "Jij valt altijd op blanke vrouwen!"
Overigens vertrek ik zelf over in april ook naar Vietnam (en Cambodja)![]()
quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:45 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Dat was denk ik sarcasme hoor!
Ik kwam overigens echt niet meer bij van dat stukje met die Vietnamezen: "Jij valt altijd op blanke vrouwen!"
Overigens vertrek ik zelf over in april ook naar Vietnam (en Cambodja)![]()
Tsja een ex-medewerker, hij is niet voor niets een ex-medewerker.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:46 schreef Rainboww het volgende:
PE is negatief in het nieuws:
'Volop manipulatie bij Peking Express'
Soms heb ik ook wel eens mijn vraagtekens, het ene koppel ligt laatste en dan winnen ze toch de etappe![]()
Het is natuurlijk een strijd tussen koppels en het kan zijn dat nederlanders graag een nederlands koppel zien winnen voordat ze het programma gaan volgen. Maar als je eenmaal een aantal uitzendingen kijkt dan krijg je vanzelf een voorkeur voor een bepaald duo en dan maakt nationaliteit weinig uit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:08 schreef CryARiver het volgende:
Ik geloof er geen donder van. Karanka (dit productie maatschappij) staat juist bekent als uiterst integer, verder draait PE totaal NIET om de Belgie v.s. Nederland strijd, EN is deze man ontslagen bij het productiehuis in kwestie EN bij andere. Hij komt dus nergens meer aan de bak.
haha, gelukig zijn er nog mensen die erin geloven dat alles wat getoond wordt waarachtig isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:08 schreef CryARiver het volgende:
Ik geloof er geen donder van. Karanka (dit productie maatschappij) staat juist bekent als uiterst integer, verder draait PE totaal NIET om de Belgie v.s. Nederland strijd, EN is deze man ontslagen bij het productiehuis in kwestie EN bij andere. Hij komt dus nergens meer aan de bak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |