en balkenende zal deze totale chaos leiden.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:00 schreef i2Them2 het volgende:
Dan gaat de wereld ten onder![]()
Bereid u voor!!!![]()
Laat ie het eerst maar proberen met Luxemburg.quote:Op maandag 6 maart 2006 03:55 schreef devzero het volgende:
Dan geldt een geheime clausule in de grondwet en wordt J.P. Balkenende tot president benoemd en valt Nederland Belgie binnen!
Hij is nu al bezig om dit land naar een apocalypse te leiden.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:11 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en balkenende zal deze totale chaos leiden.
De chaos leidt Balkenende bedoel je. Oh wacht, ik ben in de war met Wouter Bos.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:11 schreef B_BOY het volgende:
en balkenende zal deze totale chaos leiden.
http://www.deventer.nl/Deventer/nl/_news/Geenverkiezingen.htmquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:29 schreef Sylvana het volgende:
( er zijn tijd terug al verkiezingen geweest na gemeentelijke herindelingen ( toen ik er nog niet woonde) , en ik me maar afvragen waarom ik geen stembiljet had gehad dit jaar)
Balkenende stemt niet op de PvdAquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:41 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Dan krijgt de pvda alle zetels, want er is altijd wel een lul die daarop stemt, zelfs als het stemburo dicht is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |