Je moest je bericht bewerken, maar nog steeds snap je niet waar die O + dan voor staat?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:49 schreef Promovendus het volgende:
Internetlingo je maar niet begrijpt? Ja da's moeilijk lezen he?
Op internet is een apart taaltje ontstaan op fora en chatruimtes. Voor een leek / newbie niet te volgen, zelfs voor een doorgewinterde internetter is het lastig deze zich razendsnel ontwikkelende taal eigen te maken. Meestal gaat het om afkortingen e.d.
Post hier je vragen over internetlingo.
Ik als TS heb er natuurlijk ook een.
Het zal wel heel dom zijn misschien, maar ik zie in diverse profielen staan bij relatie O + en ik heb werkelijk geen idee wat dat betekent...
Wie helpt?
erg scherpquote:Op zondag 5 maart 2006 19:08 schreef classpc het volgende:
[..]
Je moest je bericht bewerken, maar nog steeds snap je niet waar die O + dan voor staat?
Alsof het zijn schuld is dat jij zo'n vrouwelijke username en icoontje hebt.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Alsof het zijn schuld is dat jij zo'n vrouwelijke username en icoontje hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buikpijn van het lachen!
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:07 schreef patty het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |