VMBO is geen studiequote:
dat is niet genoegquote:Op zondag 5 maart 2006 18:11 schreef Etcetera het volgende:
ze waarschuwen en nog één kans geven verprutsen ze die ook, meteen naar de coach stappen.
hebben wij ook gehad in de eerste periode, groepslid is er uit gekickt
true, truequote:Op zondag 5 maart 2006 18:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor de workload maakt het geen zak uit aangezien een groep van 4 met freerider net zo goed presteert als een groep van 3 zonder freerider
Zit jij toevallig in mijn projectgroep?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:34 schreef Chriz2k het volgende:
Luiheid is een groot goed.
Dat is ook vooral het probleem. Regels en deadlines hebben we, en ze houden zich nog wel 's aan een deadline, maar wat ze dan hebben gedaan is van zo'n bedroevende kwaliteitquote:Op zondag 5 maart 2006 18:36 schreef Oksel het volgende:
Luie mensen zijn makkelijk te dwingen iets te maken, maar het niveau omhoog krijgen vind ik persoonlijk vaak erg moeilijk.
Helaas, ze zijn toegewezen, er uit trappen kan in extreme gevallen (quote:Op zondag 5 maart 2006 18:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Dan wordt het lastig en zal je andere projectleden moeten zoeken voor een nieuw project.
Als het er slechts 3 warenquote:Je zou ze kunnen verplichting er een Nederlandse spellingcontrole over heen te gooien. Dan worden die drie fouten opgepikt door Word.
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:09 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ja, wanneer gaan we weer eens dingen leren op school. Ik vind het helemaal niks, dat in groepjes werken en dan dat 'competentie gerichte' onderwijs.
Mijn kont
Probleem is dan wel dat die éne die wél de hele kar wil trekken en dus de leiding neemt vaak door de nietsdoeners ook nog eens een slecht punt krijgt... Uitsloverquote:Op zondag 5 maart 2006 19:17 schreef Jordy-B het volgende:
Je kan voorstellen om te werken met bonuspunten, waarbij ieder groepslid de andere groepsleden een score kunnen geven van, bijvoorbeeld, -2 t/m +2...
Als je dan geen flikker uitvoert, is het niet ondenkbaar dat je groepsgenoten je -2 geven. Dat gaat vervolgens van het groepscijfer af om jouw individuele cijfer te vormen. Als de groep een 7 haalt, heeft diegene die geen flikker gedaan heeft een 5 en dus een onvoldoende.
Maar stijlfouten en zinnen van kleuterschoolniveau over het algemeen niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Je zou ze kunnen verplichting er een Nederlandse spellingcontrole over heen te gooien. Dan worden die drie fouten opgepikt door Word.
Bij het groepje waar ik in zat, kreeg de uitslover gewoon alle bonuspunten, hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Probleem is dan wel dat die éne die wél de hele kar wil trekken en dus de leiding neemt vaak door de nietsdoeners ook nog eens een slecht punt krijgt... Uitslover![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |