VMBO is geen studiequote:
dat is niet genoegquote:Op zondag 5 maart 2006 18:11 schreef Etcetera het volgende:
ze waarschuwen en nog één kans geven verprutsen ze die ook, meteen naar de coach stappen.
hebben wij ook gehad in de eerste periode, groepslid is er uit gekickt
true, truequote:Op zondag 5 maart 2006 18:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor de workload maakt het geen zak uit aangezien een groep van 4 met freerider net zo goed presteert als een groep van 3 zonder freerider
Zit jij toevallig in mijn projectgroep?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:34 schreef Chriz2k het volgende:
Luiheid is een groot goed.
Dat is ook vooral het probleem. Regels en deadlines hebben we, en ze houden zich nog wel 's aan een deadline, maar wat ze dan hebben gedaan is van zo'n bedroevende kwaliteitquote:Op zondag 5 maart 2006 18:36 schreef Oksel het volgende:
Luie mensen zijn makkelijk te dwingen iets te maken, maar het niveau omhoog krijgen vind ik persoonlijk vaak erg moeilijk.
Helaas, ze zijn toegewezen, er uit trappen kan in extreme gevallen (quote:Op zondag 5 maart 2006 18:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Dan wordt het lastig en zal je andere projectleden moeten zoeken voor een nieuw project.
Als het er slechts 3 warenquote:Je zou ze kunnen verplichting er een Nederlandse spellingcontrole over heen te gooien. Dan worden die drie fouten opgepikt door Word.
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:09 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ja, wanneer gaan we weer eens dingen leren op school. Ik vind het helemaal niks, dat in groepjes werken en dan dat 'competentie gerichte' onderwijs.
Mijn kont
Probleem is dan wel dat die éne die wél de hele kar wil trekken en dus de leiding neemt vaak door de nietsdoeners ook nog eens een slecht punt krijgt... Uitsloverquote:Op zondag 5 maart 2006 19:17 schreef Jordy-B het volgende:
Je kan voorstellen om te werken met bonuspunten, waarbij ieder groepslid de andere groepsleden een score kunnen geven van, bijvoorbeeld, -2 t/m +2...
Als je dan geen flikker uitvoert, is het niet ondenkbaar dat je groepsgenoten je -2 geven. Dat gaat vervolgens van het groepscijfer af om jouw individuele cijfer te vormen. Als de groep een 7 haalt, heeft diegene die geen flikker gedaan heeft een 5 en dus een onvoldoende.
Maar stijlfouten en zinnen van kleuterschoolniveau over het algemeen niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Je zou ze kunnen verplichting er een Nederlandse spellingcontrole over heen te gooien. Dan worden die drie fouten opgepikt door Word.
Bij het groepje waar ik in zat, kreeg de uitslover gewoon alle bonuspunten, hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Probleem is dan wel dat die éne die wél de hele kar wil trekken en dus de leiding neemt vaak door de nietsdoeners ook nog eens een slecht punt krijgt... Uitslover![]()
Ja, inderdaad.. "Hij laat niets aan ons over"quote:Op zondag 5 maart 2006 19:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Probleem is dan wel dat die éne die wél de hele kar wil trekken en dus de leiding neemt vaak door de nietsdoeners ook nog eens een slecht punt krijgt... Uitslover![]()
Dat gevoel heb ik ookquote:Op zondag 5 maart 2006 19:16 schreef star_gazer het volgende:
[..]ik heb vier jaar alng competentiegericht onderwijs doorgefietst (HBO) en het is inderdaad echt zo dat ik twijfel aan de educatieve waarde van hetgeen ik gedaan heb
het gaat hier ook over HBOquote:Op zondag 5 maart 2006 18:51 schreef postmortum het volgende:
op hbo heb je ook projectgroepen hoor
Dan zou ik een splintergroepering oprichtenquote:Op zondag 5 maart 2006 19:30 schreef timmeeeh het volgende:
het gaat hier ook over HBO
weet ik uit betrouwbare bron
Het is je eigen schuld. Je had hun vooruitgang moeten monitoren. Dan was je er allang achter gekomen dat zij niets uitvraten en had je ze uit je groep kunnen gooien, zodat je alles op tijd had af gekregen.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Irritante en vooral luie projectleden met het IQ van een kapotgereden herfstblaadje in een hoopje caviapoep, wat doe je er aan?
Met dat soort figuren heb ik nu ook weer te maken;
Morgen is onze deadline en ik zal samen met 2 anderen nog tot diep in de nacht aan het werk zijn, aangezien een tweetal anderen het niveau van groep 7 nog niet ontstegen blijken te zijn en zodoende hun taken niet hebben volbracht.
helaas niet, timmeeeh ken ik en hij mag van mij wel in de projectgroepquote:Op zondag 5 maart 2006 19:44 schreef postmortum het volgende:
Timmmeeh zit bij TS in de projectgroep en TS klaagt over zijn werk![]()
![]()
Vandaag was een controle-moment voor de deadline van morgen. Je mag verwachten dat er nog wat dingetjes gecorrigeerd moeten worden, maar niet dat ze geen flikker hebben uitgevoerd en dat wij al hun opdrachten from scratch kunnen gaan maken.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:46 schreef ScienceFriction het volgende:
Het is je eigen schuld. Je had hun vooruitgang moeten monitoren. Dan was je er allang achter gekomen dat zij niets uitvraten en had je ze uit je groep kunnen gooien, zodat je alles op tijd had af gekregen.
Niet gaan klagen dat zij niks doen, want jij hebt daar ook niks aan gedaan.
Hoeveel tijd had je voor dit project dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
helaas niet, timmeeeh ken ik en hij mag van mij wel in de projectgroep![]()
[..]
Vandaag was een controle-moment voor de deadline van morgen. Je mag verwachten dat er nog wat dingetjes gecorrigeerd moeten worden, maar niet dat ze heel flikker hebben uitgevoerd en dat wij al hun opdrachten from scratch kunnen gaan maken.![]()
DAT is idd nog het ergste van alles. Kun je als Nederlands Geleerde alles gaan zitten herschrijven, mits je zelf iets 'zinnigs' wilt inleveren...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Maar stijlfouten en zinnen van kleuterschoolniveau over het algemeen niet.
Dat maakt ook geen zak uit. Je was toch al bezig om het project met z'n vieren te doen. Ik had het pas nog met een opdracht, de anderen waren er blijkbaar niet zo met hun hoofd bij. Ik heb toen, de inleverdatum kwam heel dichtbij, een harde deadline gesteld. Die werd door niemand gehaald behalve door mij zelf (de opdracht was: zoek wat krantenartikelen en daar hadden ze twee dagen voor). Toen heb ik zelf de opdracht in een dag gemaakt en ben met een zeven terug gekomen. Ow ja, dat was op het WOquote:Op zondag 5 maart 2006 20:18 schreef mjb44 het volgende:
Toen moetsen we wel met 4 man een project doen die eigenlijk voor 5 bedoeld was. Maar die luie hond heeft niet van onze prestaties kunnen profiteren.
Als jij teveel werk doet zou ik je er echt niet uitkicken hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 20:49 schreef Tha_T het volgende:Ik kan dat niet he, in zo'n groep fatsoenlijk functioneren. OF ik neem teveel werk op OF te weinig
Mensen zoals mij moet je gewoon uit de groep gooien
Gewoon net als 2 gasten uit de VS gedaan hebben... Pistolen mee naar school en alles en iedereen kapot knallen... Moet wel opluchten!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
VMBO is geen studie![]()
[..]
dat is niet genoeg![]()
Inderdaad, ik ben persoonlijk nooit te beroerd om de klauwen uit de mouwen te steken maar als iemand graag mijn werk wil overnemen mag dat welquote:Op zondag 5 maart 2006 21:19 schreef JosvG het volgende:
[..]
Als jij teveel werk doet zou ik je er echt niet uitkicken hoor.
Neem je maatschappelijke verantwoordelijkheid!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:19 schreef JosvG het volgende:
[..]
Als jij teveel werk doet zou ik je er echt niet uitkicken hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |