Laat het bewijs maar zienquote:Op zondag 5 maart 2006 16:30 schreef PICHT het volgende:
Heling!
Open er maar een topic over maar ga hier niet ziekenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:35 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar. Anders lopen er nu wat onwetende wandelaars een moerasgebied in.![]()
Jaquote:Op zondag 5 maart 2006 16:41 schreef Loesj het volgende:
Heb je de bon nog?
Hij is ook geweldigquote:Op zondag 5 maart 2006 17:56 schreef lady-wrb het volgende:
kan het ding door de brievenbus? en hoe zwaar is het?
ik vind em gewelding![]()
dat vraag ik me bij jouw aanbiedingen ook wel eens afquote:Op maandag 6 maart 2006 01:27 schreef RijstNatie het volgende:
dat mensen dit ook willen kopen...
tering
hoezo wat is er mis met dvd's?quote:Op maandag 6 maart 2006 06:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat vraag ik me bij jouw aanbiedingen ook wel eens af
Pas op, koeien in de weg?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:35 schreef Sport_Life het volgende:
lol ik heb ook een zooi verkeersborden en straatnamen. Noem maar wat kan ik het wel regelen
Snapte hij ook wel... *wijst naar "achmed" nederlands*quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
sleuteltje 11 heb je nodig om die bordjes zelf los te schroeven.
We jatten momenteel het topic geloof ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Snapte hij ook wel... *wijst naar "achmed" nederlands*![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:03 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
We jatten momenteel het topic geloof ik
Zou 't?quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:03 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
We jatten momenteel het topic geloof ik
quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Snapte hij ook wel... *wijst naar "achmed" nederlands*![]()
Wat moet een Turk met een Gronignen bord?quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:07 schreef superhero87 het volgende:
Sportlife , nu heb ik me zo verheugd op een Groningen bord![]()
Ik ben geen Turkquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:09 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
[..]
Wat moet een Turk met een Gronignen bord?Dat is net als dat ik op mn kamer in Groningen een bord van de Bijlmer op ga hangen
dohquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:11 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ben geen TurkDat was gewoon een grap sukkel
![]()
Ikke wonen in Assen en studeren in Groningen
quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
dohIk had je profiel allang gecheckt maar jij profileerde jezelf als een Turk, zodoende ging ik erop verder
.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:58 schreef Sport_Life het volgende:
sleuteltje 11 heb je nodig om die bordjes zelf los te schroeven.
?quote:
Verkocht dus kom maar op met je stoplichtquote:Op maandag 6 maart 2006 17:24 schreef hermandeperman het volgende:
TVP
Als dit verkocht wordt heb ik een stoplicht in de aanbieding
lol hier ook 13 hoor...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |